Airsoftbörsen?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Duplz

Airsoftbörsen?

Inlägg av Duplz »

Tjenare. Jag har surfat runt lite här på forumet och läst att det skall finnas en airsoftbörs där man ska kunna köpa och sälja saker mellan varandra. Som jag har uppfattat det ska man behöva "ansöka" för att få tillträde till de trådarna men jag vet inte hur man ansöker.

Mina frågor lyder: 1. Finns det en så kallad airsoftbörs? 2. Hur gör man för att få tillträde?

Jag var väldigt aktiv på det här forumet som yngre men sen svalnade intresset för airsoft men nu är "suget" tillbaka igen ;) . På den tiden har jag för mig att det fanns en köp och sälj tråd men den kanske togs bort senare.

Anledningen att jag lägger den här tråden i kategorin nybörjare är för att jag känner mig som en nybörjare när det gäller forumet.

Tacksam för svar - Duplz :)

Lolzer

Re: Airsoftbörsen?

Inlägg av Lolzer »

Du går in under kontrollpanelen, sne väljer du användargrupper och där letar du upp airsoftbörsen, bocka i cirkeln och tryck på knappen längst ner på sidan, bör hete typ gå med grupp eller liknande..
"On my command, unleash hell!"

--Min Presentation--
--Affärsredovisning--

Hälge
Lag / förening: Task Force Rednecks

Inlägg av Hälge »

viewtopic.php?f=31&t=2535

Där har du ALLT du behöver veta om K&S

Mixe

Inlägg av Mixe »

Och JAG undrar hur lång tid det skall ta när man har gjort allt det där? Veckor? Månad? Mer?

Schultz

Inlägg av Schultz »

Typ en dag eller tre om man inte failar...
ODA 727
PTW User

Mina affärsredovisningar

Mixe

Inlägg av Mixe »

Ja då fattar jag banne mig ingenting, för jag har väntat i 1,5 v trots att jag har fyllt i varenda ruta jag kan i profilen och ansökt. Vem kan man maila? Jag håller på och köper utrustning nu, och det vore najs att kunna kolla mer ekonomiska alternativ.

Hälge
Lag / förening: Task Force Rednecks

Inlägg av Hälge »

Valfri mod skulle jag kunna tänka mig

Shudnawz

Inlägg av Shudnawz »

Inte lönt att maila/PMa dem och hetsa, de blir bara negativa. Det finns en tråd som förklarar processen och varför det kan ta tid, klicka på länken och läs igenom HELA TRÅDEN (infon är lite utspridd). För mig tog det ett par veckor innan jag fick access, och det var inget jag hade missat att fylla i.

För att sammanfatta, grabbarna (och eventuellt tjejerna) gör detta idéellt på egen tid. Många av dem har familj och något riktiga människor kallar "liv" (vad nu det är för något...). Go figure.

Give them some slack.
Slow is smooth, smooth is fast

Affärsredovisningar (gamla forumet)

Mixe

Inlägg av Mixe »

åh jag ger dem hur mycket slack som helst. Jag undrade bara hur lång tid det BRUKAR ta, eftersom jag just inte ville skriva och tjata i onödan. Finns det andra andrahandsmarknader man kan kolla upp?

Myt4z

Inlägg av Myt4z »

Det finns det, men jag råder dig att vänta tills du får tillgång till K/S. Tycker den är överlägsen de andra marknaderna.

Tids nog får du tillgång till den.

Skriv svar