Jag har inte frågat vilket vapen jag ska köpa för det avgör jag själv, och visst jag frågar delvis vilket märke är bra.
MEN HUVUDFRÅGAN STÅR KLART OCH TYDLIGT:
Citat:
"Är det någon som ägt lite olika vapen som kan se mer fördelar med ett märke än ett annat?"
Med det menar jag ju att jag eftersöker personer som ägt kanske en AK47 från G&G, G36 från JG, M4 från Dboys. M4 från G&P osv...... Och som kanske svarar t.ex. "Jo jag ägde en M4 från G&G men den sög, den hade ofta matarproblem och det var det här felet, så jag bytte till M16 CQB anpassad från Magpul och den märkte jag var mer pålitligt och hade stabilare interndelar,"
Såna svar söker jag, jag kan absolut speca/länka modeller jag tittar på för att se om jag får nån respons.
Har man lirat Airsoft i några år kanske man antingen testa olika tillverkare, eller kört samma tillverkare för man helt enkelt är så jäkla nöjd. Och det är dessa erfarenheter jag söker. Men min fråga kanske är för "svår" att svara på så jag kommer lita på det jag läser. Sen får det bära eller brista när jag börjar lira med mitt nya vapen

Vissa jag pratar med på spel säger ofta hur många vapen de äger och har ägt. Därför tog jag frågan hit. För att detta är ett forum med massa medlemmar med erfarenhet.
Rasahauge: Ja jag tittar efter AR-serien även fast jag redan har en M4. Gillar serien skarpt

Men jag tycker ändå att jag fått bra svar och det hjälper mig endel!