Sniper

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
krabban_79

Sniper

Inlägg av krabban_79 »

Hejsan på er =)

Jag spelade sniper för några år sedan och tänkte börja spela igen men vilken sniper är det som gäller idag? Jag körde med en M24 och L96:a, Är dom forfarande med i matchen eller har det kommit någon ny o bättre?
One shoot, one kill

Ghost

Re: Sniper

Inlägg av Ghost »

Vill man efterlikna ett specifikt förband så får man ju kolla upp vad det förbandet använder men allmänt så är både m24:an och l96:an i bruk. Jag använder mig själv av en m24 när jag spelar. Har även en hpa-moddad Tanaka m700. Sedan finns det ju en uppsjö av andra prickskyttegevär. Ex: Sar-10 som drivs på en CO2-patron, m82 barrett etc.
Kolla runt lite på olika sidor så ser du vad som finns :)

krabban_79

Inlägg av krabban_79 »

Okej då vet jag =) tackar för svaret =)

Har börjat bli väldigt sugen på en M200 också :P
One shoot, one kill

Ghost

Sniper

Inlägg av Ghost »

Då är vi två. Jag gillar den skarpt, men jag vill minnas att den kostar en liten slant också ;)

krabban_79

Inlägg av krabban_79 »

Ja frysen har en för 20 tusen inkl kikarsikte :P Som hittat :D hade ja dom pengarna hade ja köpt utan o blinka ;)
One shoot, one kill

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Bara att frysen är hur dyrt som helst. Köp Beta projects istället. kostar typ 6000 från staterna. Fast då får du uppgradera den. Den skjuter inte så hårt.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

Skriv svar