Nybörjare Göteborg

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
VALBORG

Nybörjare Göteborg

Inlägg av VALBORG »

Hej, mitt namn är Stefan och är född 84'a boende i Centrum, Göteborg.
Har precis börjat med airsoft och försöker vara med VSAF i Göteborg så mkt jag kan. Har dock ingen i min vänskapskrets som delar mitt intresse.
Skulle vara kul att finna likasinnade och kanske starta ett eget lag. Få en kontinuitet och finna ett bra sätt att spela på. Alla är välkomna att höra av sig oavsett erfarenhet, är som sagt själv helt ny.
Med vänlig hälsning, Stefan :)
Senast redigerad av 1 VALBORG, redigerad totalt 0 gånger.

Topfuel

Re: Nybörjare Göteborg

Inlägg av Topfuel »

VALBORG skrev:Hej, mitt namn är Stefan och är född 84'a boende i Centrum, Göteborg.
Har precis börjat med airsoft och försöker vara med VSAF i Göteborg så mkt jag kan. Har dock ingen i min vänskapskrets som delar mitt intresse.
Skulle vara kul att finna likasinnade och kanske starta ett eget lag. Få en komtinuitet och finna ett bra sätt att spela på. Alla är välkomna att höra av sig oavsett erfarenhet, är som sagt själv helt ny.
Med vänlig hälsning, Stefan :)
Tjena Stefan!
Jag heter Jack och är från Stenungsund.
Tänkte precis börja med Airsoft efter att han läst på om det under ett antal veckor och verkligen bestämt mig vad min nästa hobby skall vara. Har inte heller någon närstående som delar intresset. Nu ska man bara ta tummen ur och ta sig till ett spel i vsaf.

Kanske ses där inom en snar framtid!

Skriv svar