Eye protection
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Re: Eye protection
Ja, jag hittade dem på Malmö Airsoft nu. Ska ändå in där på onsdag så det passade ju bra. 

Har lyckats få det mesta att imma men inte dessa så är toknöjd.Twist skrev:@Callahan
Håller de där borta imma lika bra som de påstår i produktbeskrivningen? Gör de det tar jag två, minst.
Var på frysen och spelade och mina Bolle Raid klarade typ 5min spel sen såg jag inget.
Tröttna och gick ut och köpte dessa i ren desperation och dom funka fint hela dagen.
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242
- Twist
- Sysop
Tackar! Då vet jag vad jag ska köpa. Såg att de har två linjer, en för rena skyddsglas och en för taktiska skyddsglas, med samma egenskaper men olika utseenden. Bra för mig som ofta spelar civila roller och vill ha något som ser ut som vanliga glasögon eller solbrillor.

Vad gillade du inte med ESS?Callahan skrev:
This is my other glasses/goggles that i never will go back to.
Ess NVG profile
Ess NVG turbo
Ess Turbo cam
ojoj! Nu har ja testat Edge blade runner. Körde hela berget å några spel på hemmaplan. En kväll då de va jätte fuktit på berget började de imma lite. Annars har de varit fläckfria
Putsar endast med microfiberduk. Otroligt bra glasögon! 

Tack för en fin tråd!
Mina brillor från 101 INC ramlade av okänd anledning sönder (varning där..) så jag tar också och beställer Edge Fast link.
Har helskägg och halv-mesh för mun och näsa, så kommer bli utmanande för vapor-shield systemet
Mina brillor från 101 INC ramlade av okänd anledning sönder (varning där..) så jag tar också och beställer Edge Fast link.
Har helskägg och halv-mesh för mun och näsa, så kommer bli utmanande för vapor-shield systemet

Your ass is grass and I have the weed-wacker.
- Twist
- Sysop
Gör så och återkom med resultaten! 
Tänk bara på att inte använda något annat än den medföljande påsen för att göra rent dem. Absolut inga medel, kanske ett par droppar vatten på sin höjd men helst inte det heller.

Tänk bara på att inte använda något annat än den medföljande påsen för att göra rent dem. Absolut inga medel, kanske ett par droppar vatten på sin höjd men helst inte det heller.

Jag har tjatat om Edge i över ett år så kul att andra börjar upptäcka dem. De är verkligen helt överlägsna när det kommer till att inte imma.
-:Skogsfrisk:-