Behöver tips angående att köpa Airsoft utrustning.
Re: Behöver tips angående att köpa Airsoft utrustning.
Angående batterierna så undrar jag om det är möjligt att ha för mycket mAh i det eller är det bara att tuta och köra?
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Nej, mAh är ett mått på batteriets kapacitet. Ungefär som storleken på en bensintank.

-
Köp INTE från combatzone. (Läs omdöem på forumet) Ska du köpa pistol från polen så köp antingen A: Kolsyra eller B: AEP Och precpipan tror jag inte ens passar i aks74u. (För lång)
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Har inte köpt från cz orkade bara inte leta efter den.
Passar den inte? För jag antar att det är den som heter "Internal barrel" på wep specs och där står det att den är 290mm vilket precpipan också är.
Passar den inte? För jag antar att det är den som heter "Internal barrel" på wep specs och där står det att den är 290mm vilket precpipan också är.
-
Jaha. Ok då passar den. M1A1 är ju typ en thompson eller? Jag har inte så bra koll på det där med hur lång en pipa på ett visst vapen är. Men är det samma längd så passar den.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Men om en precpipa är för lång får den då absolut inte plats eller kommer Hop-Up gummit ha en annan plats?
Behöver tips angående att köpa Airsoft utrustning.
Den sticker ut i fram. Då får man skaffa en ljuddämpare för att dölja det. Undvik detta om möjligt.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Nu undrar jag vart jag kan få tag på hans "SS RIS" då jag tycker att det var jävligt snyggt med frontgrip på den.BlackGoat skrev:Min lilla CQB-pangare, Besten!![]()
AKS74U (cm045a)
-SS RIS.
-Stygg flashhider.
-Ultrafire + pressure switch.
-TangoDown QD pinne, repro.
-SAW grepp.
Kolven samt skenan för siktesbas är bort-moddade,
//BG

Vad händer om jag inte är hemma vid tillfället som UPS levererar paketet? Skickar dem tillbaka det eller får jag hämta det på någon upp hämtnings station?
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Det är slut överallt jag har letat. Hittar du det så måste du lova att säga till. 

Haha letar som en dåre 
Tänkte att det kanske hade gått att införskaffa en: http://www.taiwangun.com/parts-and-acce ... k-acm.html och fixa på den med lite bonnemeck.

Tänkte att det kanske hade gått att införskaffa en: http://www.taiwangun.com/parts-and-acce ... k-acm.html och fixa på den med lite bonnemeck.