Tjena alla goa å glada ! jag ska ge mig in i pang pang leken tänkte jag . Men de är så att jag beställde fel extra batterier . så de ända jag har är dom jag fick med. DR NI-MH 2/3A1200MAh 9.6 vet nån ungefär hur långt ett sånt räcker ? tänkte om jag klara mig en halv/hel dag på de eller om man ska vänta med att spela tills man har extra ?
Tack på för hand Mvh Niklas
Beror på hur och var du spelar. Mitt NiMh 1200mAh 8.4V har än så länge aldrig dött på speldagarna.
Något som inte låter lågiskt förrens man tänker efter är att semiauto tar mer batteri än full auto
Om du menar lagbindlarna i rött och gult så ja, du kan ta lite random tyg om du vill. Annars finns det kardborre band i de färgerna hos röda stjärnan . Eller så löser man det på något annat sätt. Huvudsaken är att man ser vilket lag du tillhör, inte hur du har löst det.
Jag köpte lagkaptens bindlar i gult och rött men dem lyser verkligen i skogen, rekommenderas inte. Jag brukar använda tejp jag snodde från jobbet och kan bjuda på det om det behövs.
Fan va grymma ni är ! Jag ska på skatt jakt imorgon se om jag hittar nått Hoppas jag bara hittar rätt i klacken bara XD och att de är ok om man inte har "camo" kläder har bara en grön tröja å ett par mörkblå blåbraller