Hjälp med velcropatches

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Fasza

Hjälp med velcropatches

Inlägg av Fasza »

Jag har letat efter sidor där man kan köpa velcropatches med östeuropeiska länders flaggor (mer specifikt Ungern är det jag letar efter, men även andra "vanliga" velcropatches är intressanta) men sida efter sida jag har gått igenom har antingen inte det utbudet eller så är lagret slutsålt!
Skulle verkligen uppskatta om ni har något/några tips på sidor med bra utbud på velcropatches!

Tack på förhand
Mvh Fasza

EDIT: Vet inte om detta är rätt forumsdel att fråga på, mod får gärna flytta på tråden ifall den passar bättre in någon annanstans!
Senast redigerad av 2 Fasza, redigerad totalt 0 gång.

Fasza

Re: Hjälp med patches

Inlägg av Fasza »

Tack för svaret! :)
Såg nu dock att jag glömde nämna att patcharna jag letar efter helst ska ha velcro, vill inte sy/limma något rakt på kläderna och västarna ;)

Gwlyddyn

Re: Hjälp med velcropatches

Inlägg av Gwlyddyn »

Maercosh

Inlägg av Maercosh »

Köp 'male' kardborreband och limma fast på baksidan av patchen. Då slipper du limm/sy på kläderna :)
http://www.rodastjarnan.com/patches-och ... 50cm-24387

Fasza

Inlägg av Fasza »

Tack för svaren båda två! :)
Har kollat på ebay innan, enda problemet jag har med det är att det väldigt ofta är 2-4 veckors leveranstid, tänkte om det kanske fanns en europeisk sida där man kan få grejerna inom ett par dagar :D
Men finns inte det får jag helt enkelt ha lite tålamod, finns ju iaf att få tag på då :)

Mvh Fasza

Skriv svar