Vapen krångel
Re: Vapen krångel
Det är dream army fjäder i
men undrar på om det är helt hundra tät ändå
Kan man sätta finger fram på nozzle och skjuta för att kolla om den är tillräcklig tät?
men undrar på om det är helt hundra tät ändå
Kan man sätta finger fram på nozzle och skjuta för att kolla om den är tillräcklig tät?
Du får räkna med att det kommer göra ont
Den åker ju fram och tillbaka

testade och då "slirar" det blir inge tryck alls pistongen till ock med stanna längst bak
Ge oss en mer 'in depth' förklaring tack
Oj blir svårt att förklara.
Iaf jag sätter i batteri så jag kan skjuta men har inte över recivern på så sätter jag fingret på nozzeln så att det blir tät emot och avfyrar då blir det poff poff bara
Och så "fastnar" pistong längst bak på fjäder
Typ de jag kan förklara alltså tycker det är inte så jävla tryck i bössan
Snapchat så kan jag skicka film
Iaf jag sätter i batteri så jag kan skjuta men har inte över recivern på så sätter jag fingret på nozzeln så att det blir tät emot och avfyrar då blir det poff poff bara
Och så "fastnar" pistong längst bak på fjäder
Typ de jag kan förklara alltså tycker det är inte så jävla tryck i bössan
Snapchat så kan jag skicka film
-
Har du satt fjädern åt rätt håll?
Japp kollade en youtube klipp hur man monterade för säkerhetsskäl
Efter ha sökt på forum så har jag kommit fram till att dream army fjäder ska vara dåliga. Så jag har beställt en madbull fjäder istället o provar med den om jag får bättre resultat.
Det var fjädern som krångla tråkigt att även en ny fjäder från dream army var så dålig. Satte in en Madbull fjäder och nu fungerar den kanon bra!
Lås tråd eller ta bort den.
Glad Påsk!
Lås tråd eller ta bort den.
Glad Påsk!
Kanon att det löste sig! Skönt att det också var en sån enkel sak i slutändan.
Förstår inte varför så många vill låsa eller ta bort sina trådar efter dem fått svar?
Detta är ju ett forum som precis som alla andra forum bygger på att man i mångt och mycket kan hitta svar på sin fråga genom att söka bland tidigare trådar. Det är väl perfekt att denna tråden finns nästa gång nån annan har ett liknande bekymmer? 
Förstår inte varför så många vill låsa eller ta bort sina trådar efter dem fått svar?

DownOne Backstage Crew
Instagram: https://instagram.com/down_bsc/
Instagram: https://instagram.com/down_bsc/