Hjälp med startpaket M4

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Laerkkan

Re: Hjälp med startpaket M4

Inlägg av Laerkkan »

de har ju ett par olika nätdelar på hobbyking, och den jag misstänker att den ska passa är slut på europalagret.
Kommer bli en beställning ifrån rödastjärnan istället, inbyggd adapter i den och får alla kablarna till som behövs. Blir lite dyrare, men slipper allt krångel med kablarna plus att jag beställer inom sverige.

Mailade gunfire.pl och det är small tamiya som sitter på vapnet. Byte till dean kontakter tar jag vid ett senare tillfälle isåfall, har ingen lödpenna hemma och vill ju kunna använda bössan direkt(vill ju inte riskera att missa ett spel)

Några tips på kulor jag kan köra med?
Blir det bra med vanliga 0.20 inomhus med m90fjädern och 0.25 bio kulor utomhus med den starkare fjädern?
Funkar alla "kvalitetskulor" bra i alla vapen, eller kan det vara stor variation på olika vapen så att man måste testa sig fram vilket som funkar?(känns inte som det borde ha lika stor skillnad som på riktiga vapen då räfflingen saknas)

Maercosh

Re: Hjälp med startpaket M4

Inlägg av Maercosh »

Skriv svar