Hop hus passform

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
atnot
Inlägg: 9
Blev medlem: sön nov 23, 2014 10:00 pm

Hop hus passform

Inlägg av atnot »

Jag har en ar15 modell av märke LMT Defender. Min fråga är kort, kommer detta hophus att passa i denna?

http://img.rodastjarnan.com/airsoft-ult ... 526-c1.jpg

Tack på förhand!

Kocken149
Inlägg: 737
Blev medlem: sön maj 20, 2012 9:53 am

Re: Hop hus passform

Inlägg av Kocken149 »

LMT står för Lewis machine and tool och är en tillverkare av RS m4or. Det är bara "trades" som din bössa har. Du får ta reda på vad det är för tillverkare på din bössa. Om det är KWA går det inte, andra tillverkare bör funka.

atnot
Inlägg: 9
Blev medlem: sön nov 23, 2014 10:00 pm

Re: Hop hus passform

Inlägg av atnot »

Kocken149 skrev:LMT står för Lewis machine and tool och är en tillverkare av RS m4or. Det är bara "trades" som din bössa har. Du får ta reda på vad det är för tillverkare på din bössa. Om det är KWA går det inte, andra tillverkare bör funka.
Den ska nog va en ASG, så bör med andra ord funka? Det som får mig att tvivla är att det nuvarande huset ser annorlunda ut.

Kocken149
Inlägg: 737
Blev medlem: sön maj 20, 2012 9:53 am

Re: Hop hus passform

Inlägg av Kocken149 »

Asg rebrandar bara andra märken, tillverkar inte själva. Vad är det för färg på din gearbox?

Fubar
Inlägg: 157
Blev medlem: lör jun 29, 2013 12:26 pm

Re: Hop hus passform

Inlägg av Fubar »

Har också en Lmt Defender.
Det hophuset som du länkade till bör passa. Det ser exakt ut som mitt originalhus. Bara att mitt är i plast.
“War is young men dying and old men talking"
---------------------------------------------------------------------------------------
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... ilit=fubar

Wzn
Inlägg: 24
Blev medlem: mån okt 20, 2014 8:54 am

Re: Hop hus passform

Inlägg av Wzn »

Sånt passar inte i min vfc, för stort och tar i dustcover.

Kocken149
Inlägg: 737
Blev medlem: sön maj 20, 2012 9:53 am

Re: Hop hus passform

Inlägg av Kocken149 »

Asg LMT defender var för några år sedan Kwa bössor. Nu är det ultimate som gör dem.

Skriv svar