Ang mp5

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Makkan

Ang mp5

Inlägg av Makkan »

Beställde en mp5a som understöds-vapen för att komma igång med spel så fort jag kan
Men så när jag ladda mitt hi - cap magg så har jag ett kugghjuls liknande som man ska rulla på när man lag i boll

Men när jag sätter i magget så vill inte magget trycka upp boll i bössan ... Men knackar jag lite snällt på sidan så funkar den ....

Hjälp mig snälla :)

Vill ha trevliga svar ....
Känner du att det är korkad fråga så kommentera inte ... Orkar inte tjafsa

JonathanRL

Re: Ang mp5

Inlägg av JonathanRL »

För det första är jag lite tveksam till ditt val att ha en MP5 som understödsbössa med ett helt vanligt high cap magasin men det är udda - so I approve.
Du skruvar upp det genom att skruva på kuggen vilket bäst görs när magasinet väl är i.

Överväg att skaffa ett sådant här magasin. Det är batteridrivet, tar fler kulor och skruvar upp sig självt.
http://www.airsoftgi.com/product_info.p ... ts_id=3493
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)

Cire

Inlägg av Cire »

Vad för MP5a är det? Sitter de ingen funktion som gör att bössan inte fungerar efter sista skott så låter det mer som fel på bössan än magasin.

Mrmonkeey

Inlägg av Mrmonkeey »

Kan du länka vilken mp5a det är du köpt? Samt så skulle jag avråda från just highcap mag som man skruvar upp sådär då de tenderar att krångla mycket med matningen.

700mb

Inlägg av 700mb »

Rinner det ut två eller tre bollar när du tar ut magasinet? Ifall det gör det funkar magasinen iafalll.

baracken

Inlägg av baracken »

Alltså skjuter bössan luft eller händer det inget alls med bössan? Undrar om den skjuter eller om det är elfel, detta är väldigt otydligt.

Skriv svar