Hophus

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Hälge
Inlägg: 234
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:15 pm
Lag / förening: Task Force Rednecks

Re: Hophus

Inlägg av Hälge »

Www.x-fire.org
Samma tips som i alla trådar om vart man hittar bäst delar till en sniper.

Hälge
Inlägg: 234
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:15 pm
Lag / förening: Task Force Rednecks

Re: Hophus

Inlägg av Hälge »

Längst upp till höger på sidan kan du välja språk.
Använd forex.se tex för att räkna valuta.

Makkan
Inlägg: 9
Blev medlem: fre okt 31, 2014 8:38 pm

Re: Hophus

Inlägg av Makkan »

Vill ha komplett Hophus

Makkan
Inlägg: 9
Blev medlem: fre okt 31, 2014 8:38 pm

Re: Hophus

Inlägg av Makkan »

Men köper Jag Hophus på rödastjärnan så är inte den komplett

Conny81
Inlägg: 59
Blev medlem: tor nov 28, 2013 2:56 am

Re: Hophus

Inlägg av Conny81 »

Lindberg77 skrev:Apap..
Kolla detta innan du vräker dej och beställer från ytlandet!!

http://www.rodastjarnan.com/airsoft/air ... 0508-30216

199 spänn plus lite små pengar i frakt.

AirsoftPro har grymma grejer om du frågar mej.
http://airsoftpro.cz/eshop/index.php?cPath=93
det hophuset köpte ja på röda... det var ingen höjdare.. delarna från mitt asp hus passade inte alla fall på det.. samt hoparmen är för kort för delarna från asp.. men kanske fungerar med orginal delar :)

Lindberg77
Inlägg: 40
Blev medlem: sön okt 06, 2013 4:19 pm

Re: Hophus

Inlägg av Lindberg77 »

+1 på hälge ..
ALLA houphus var det! Och det är för att man själv får välja det gummi som passar bäst i sin egen bössa.

Hur menar du nu Conny? (APS)
Airsoftprohuset är det absolut inget fel på? Det man behöver är självklart :
1st AEG pipa
1st hopupgummi (monstermapleaf passar garanterat)
1st spacer (monstermapleaf passade efter lite moddande)


Taaada komplett!

Sen om du Conny eller ngn annan tror att det bara är smackon passarfunkardirekt.. Då är snajper fel att pilla med.. Eller tja alla mekk med airsoftvapen, ofta får man för att uppnå den effekt man vill borra, limma, fila osv osv..

Conny81
Inlägg: 59
Blev medlem: tor nov 28, 2013 2:56 am

Re: Hophus

Inlägg av Conny81 »

allt du nämnde funkade men d var ringen som låser hoparmen från airsoftpro som ej passade .. allt annat passar givetvis ( på det huset från röda stjärnan för 199:- det är INTE ASP hus... det är pps)

börjar bli trött på man mest får skit när man frågar eller kritiserar något.. mecka är kul och ALLA vet inget fungerar omgående och man måste justera osv , så är det med allt oavsätt om det är airsoft, fiske , bågskytte , jakt , mopedtrim , gokart , rc elelr vad som helst...

jag har moddat en massa på min för o få den som jag vill än så länge lagt mååååååånga timmar på min hitills och allt e bra förutom att mian boll drar lite åt höger allt annat e jag nöjd med, så nej snajper är inte fel snajper är kul just för det är så personligt därför jag gillar det :)

och ända sättet att lära sig är att försöka.. man lär sig inget med att höra gör ej så välj ej det , man måste bilda sin egen uppfattning och lära sig det är både kul och trevligt , har spenderat mycket tråkig dötid med att pilla med bössan och det har bara varit lärdomsrikt :)

kan ju säga sniper är rätt så mycket enklare än att mecka med aeg! ( min åsikt )

Conny81
Inlägg: 59
Blev medlem: tor nov 28, 2013 2:56 am

Re: Hophus

Inlägg av Conny81 »

*suck* ring mig och disskutera istället eller kom hit..

eftersom det var ca 1,5 år sen jag var aktiv och spelade osv har ja inga trådar ang det heller.. har ingen skyldighet o förklara mig ..lägg ner nu.,. jag sa det var MIN åsikt det betyder inte nån måste hålla med.. sluta var så sur och tvär...:)

Xelley
Inlägg: 346
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:31 pm

Re: Hophus

Inlägg av Xelley »

Nej jag är inte sur. Bara fundersam.
I dont do karate, i do Ka - Razy!

Skriv svar