LMT Defender 2000 G&G

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
SafariNiklas

LMT Defender 2000 G&G

Inlägg av SafariNiklas »

Jag har som nämnt i rubriken en LMT Defender tillverkad av G&G. Jag spelade mitt första spel på björket det 9 mars och jag vill gärna "uppgradera" min bössa. Jag har funderat på nån form av front grepp, rödpunktsikte eller nån form av kikarsikte med lite mindre zoom på, det är ju ingen sniper jag har. Vad rekommenderas att köpa, är öppen för förslag! :)

Tack på förhand
Senast redigerad av 1 SafariNiklas, redigerad totalt 0 gånger.

ohman

Re: LMT Defender 2000 G&G

Inlägg av ohman »

Kika runt på internet, t ex ta en titt i AR-delen under media här på forumet, och hitta ett utseende du vill gillar, sen är det bara börja jaga delar :) Eftersom du har airsoftens motsvarighet till Barbie-dockor (M4/M16) så kommer du inte ha några problem alls att hitta delar att slänga på eller byta ut.

Kikarsikte är ganska ofta overkill (om du inte kör sniper eller semi sniper), däremot är ett rödpunktssikte ganska trevligt, speciellt när ljusförhållandet gör att det är svårt att se kulbanan.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Frantiic

Inlägg av Frantiic »

Jag är ju väldigt förtjust i Aimpoints T1 micro. Snyggt och litet. se länk http://reformedmusings.wordpress.com/20 ... micro-t-1/
I reject your reality and substitute my own!

SafariNiklas

Inlägg av SafariNiklas »

Tack för svaren, ska titta på de! :)

Tjabo

Inlägg av Tjabo »

Kolla Eotech! Om du är ute efter ett kikarsikte utseendemässigt är ju Aimpoint underbara, men om man klarar av ett småfult utseende är Eotech verkligen underbara.. AFG (angled foregrip) är också ofantligt trevligt i mitt tycke..
Filthy Casuals
Vet minst och frågar mest!

"Only when a mosquito has landed on his testicles will man truly understand that every situation can be solved without violence"

Skriv svar