Som Twinkle skrev. Det blå skåpet rätt smutsigt just nu.
För att klargöra- Det är väldans olagligt för dig under 18 att inneha ett airsoftvapen. lägg ifrån dig det du har, ge det till dina föräldrar. Skäll på dina föräldrar om det är dem som köpt ut det till dig.
Målsman måste vara med dig när du använder pistolen och kunna ta den ifrån dig precis när som helst.
0.12 eller 0.20?
Re: 0.12 eller 0.20? HJÄLP!
I reject your reality and substitute my own!
Jag vet om det! Men hade hört att det fanns spel för de som är under 18? :O
-
Det fanns tror jag. Men då gällde det att hyra vapen på plats om jag inte förstått det fel. Tror ej dessa finns kvar?
Man får nog lov att leta rätt hårt om man ska hitta någon arrangör som tar ansvaret för deltagare under 18. Och ja, vapnen får inte ägas innan 18, så det är väl hyra eller lån som gäller i det fallet.
Enklaste lösningen är att helt enkelt vänta till du är 18 och komma igång på riktigt då. Du kan under tiden samla gear och/eller pengar så du kan starta med en riktigt trevlig uppsättning
Enklaste lösningen är att helt enkelt vänta till du är 18 och komma igång på riktigt då. Du kan under tiden samla gear och/eller pengar så du kan starta med en riktigt trevlig uppsättning

ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
-
Okej då vet jag det! Tack så mycket, 0.20 kulor ska jag ha när jag blir 18 då