Airsoft runt örebro?
Re: Airsoft runt örebro?
Vi i team-17 kommer att arra lite spel (söndagslir) för dom som vill vara med. Dock drar vi igång i vår. Har även planer på att samla spelare från öret i en grupp för att hålla ihop bättre. Ska försöka få hjälp av GBM och Raptors också. Hoppas dom samrycker och är med.
I dont do karate, i do Ka - Razy!
Cryxter - Håller med! Alldeles dött... Örebroarna har större chans att få spela utomläns (län, höhö..) ett nytt spelområde skulle verkligen behövas. Batalj och stråssa blir ju av väldigt sällan. Och klockarängen råder det ju olika meningar om det är tillåtet att spela på eller ej.
Xelley - Låter mycket bra! Ser fram emot att höra mer om det
Xelley - Låter mycket bra! Ser fram emot att höra mer om det
Borde finnas massa ställen ingen som vet om man kan fixa något i tegelfabriken i hallsberg? Hört att det ska vara ganska övergivet och någon dansk som äger. Kanske kan höra med komunen vem som äger stället. Gott nytt år!
If soldiers were to begin to think, not one of them would remain in the army.
- Frederick II the Great, King of Prussia
- Frederick II the Great, King of Prussia
Låter bra! Har runt 4 stycken från hällefors som är sugna på att börja! Och vi har inte tid att åka flera mil för att spela eftersom vi som många andra jobbar.Xelley skrev:Vi i team-17 kommer att arra lite spel (söndagslir) för dom som vill vara med. Dock drar vi igång i vår. Har även planer på att samla spelare från öret i en grupp för att hålla ihop bättre. Ska försöka få hjälp av GBM och Raptors också. Hoppas dom samrycker och är med.
Borde ju finnas många övergivna platser tycker man ju, fast det kanske det inte gör men men! Bra att någon tar initiativet! =)
G-Enis, det vet du kungen. Vi hjälps åt och löser detta. Det är mycket folk som spelar i Örebro men vi har ingen samlingsplats. Jag har lite planer för oss, jag tar mer i PM med dig senare .
låter inte dumt skulle va kul om man fick ordning på en bra plats runt Örebro län och spela på det finns gott om folk som ni säger det är ju inte problemet.
-
Jag bor några mil norr om Lindesberg (nära Stråssa) och har just börjat med Airsoft. Köpte två begagnade puffror (P90 och AK) och har spelat två gånger. Jag är intresserad om det händer något i närheten.
Skönt med lite intresse. Vi kommer nog få en bra sommar i Örebro om folk orkar ut.
Just vintern är dött, speciellt när det är -20 ute.
Vi kör igång igen till våren på klockarängen som ligger nära Örebro.
Info och vägbeskrivning kommer i info tråden för spel.
Och ja, vi får spela där så länge inte vår vän "Borgen" ringer och anmäler och förtalar allt vad airsoft står för
Vi kör igång igen till våren på klockarängen som ligger nära Örebro.
Info och vägbeskrivning kommer i info tråden för spel.
Och ja, vi får spela där så länge inte vår vän "Borgen" ringer och anmäler och förtalar allt vad airsoft står för
Återförsäljare för HPA system, Wolverine SMG.
Lasse Kongo Airsoft
Lasse Kongo Airsoft
-
Jag kommer vara på i sommar i Örebro! F**k vad jag ser fram emot det