airsoft i vinter

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
p33krN
Inlägg: 424
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:57 pm

Re: airsoft i vinter

Inlägg av p33krN »

Ibland på vissa så är hopgummit dåligt från fabrik.

Dock så har jag, eller mina bekanta, aldrig haft det problemet med dboys bössor.

Om man nu skulle behöva byta det så är det oerhört enkelt på just den här bössan. Och det kostar knappa 100kr.
#dualtubemasterrace
|| Mina nya affärsredovisningar ||

Hisoka
Inlägg: 6
Blev medlem: sön dec 15, 2013 6:30 pm

Re: airsoft i vinter

Inlägg av Hisoka »

Kk! Ohman, vad för andra delar ska ja räkna med att byta ut?

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: airsoft i vinter

Inlägg av ohman »

Precis som p33krN säger ovan, primärt brukar det vara hop up-gummi som har dålig kvalitet, men testa först, har du lite flyt behöver du inte byta något alls. Även motorerna är ibland en aning trötta, men som sagt, testa först.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Poyjs
Inlägg: 66
Blev medlem: tis maj 15, 2012 5:33 pm

Re: airsoft i vinter

Inlägg av Poyjs »

Man kan aldrig på förhand säga vad för delar du bör byta ut. Det är som att köpa en bil, vilka delar kommer gå sönder först? Helt omöjligt att säga.
Men som andra redan skrivit här så är gummit en nästan standard sak att kolla på både ny och beg vapen man får hem. Just för att det kan slarvas från fabrik eller bara rent av dåligt gummi ( som flickan sa )

Gör så att du helt enkelt kör med bössan tills... ja ordagrant något går sönder, då får du svart på vitt vad som du MÅSTE byta :) Till slut lär man sig mer o mer och kan med mer erfarenhet i ryggsäcken byta ut delar från början om man känner för detta samt att man ger sin box lite love med fina och bättre delar :)
****** skrev: och vad är AEG för nått och har min airsoft det?

Hisoka
Inlägg: 6
Blev medlem: sön dec 15, 2013 6:30 pm

Re: airsoft i vinter

Inlägg av Hisoka »

Tack. P33karn, finns det nagon colt du rekommenderar fran sidan du lankade?

Athlantika
Inlägg: 15
Blev medlem: mån maj 14, 2012 9:03 pm

Re: airsoft i vinter

Inlägg av Athlantika »

Vi på skeppartorp har banan öppen under hela året, Fryser man efter ett spel så går det att komma in i stygan och värma sig vid kaminen!
Owner of Skeppartorp Airsoft
http://www.skeppartorpairsoft.se

Leader of WolfSquad Airsoft

Skriv svar