Nybörjare som funderar på prickskytte...

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Einherjar

Re: Nybörjare som funderar på prickskytte...

Inlägg av Einherjar »

Tack allihopa för väldigt bra svar! :3

Blev väldigt intresserad av PJ25! Känns som att den är prisvärd och fungerar bra. Den ligger väl ganska bra till i min prisklass.

Känner att 10k+ är på tok för mycket för mig som nybörjare.

Så om jag skaffar PJ25 och ett kikarsikte samt kanske en bipod eller något? Låter det bra?

Det som är bra med vapnet är att jag både kan köra auto och semi! Känns perfekt. :)

MrHemming

Inlägg av MrHemming »

Låter bra du! :) För övrigt en anmärkningsvärt bra tråd med grym info utan dåliga toner o.s.v. Tummen upp!!
Tänkte som du Einherjar och lutade sedan åt auto/semi AEG också.

ohman

Inlägg av ohman »

Einherjar skrev: Så om jag skaffar PJ25 och ett kikarsikte samt kanske en bipod eller något? Låter det bra?
Det är rätt bra saker i den från butik, men det du kan tänkas vilja uppgradera i första steget är hop up-gummi och precisionspipa, sen möjligen hop up-hus (Madbull Ultimate är fantastiskt bra i förhållande till standard M4-konstruktion), men vänta med det tills du kunnat provskjuta den först.

När det gäller precisionspipor så har jag fått absolut bäst resultat med Prometheus EG (finns på batalj.eu), men också bra med Madbull Ultimate (röda stjärnan, m fl.). För gummi skulle jag köra på Madbulls blåa gummi.

Utöver bipod och kikarsikte så kan en sling vara trevligt :)
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Skriv svar