Hallå där!
Det är ju så att jag bestämt mig för att spela som tysk á la Bundeswehr, så det är inte mer än rätt att köra med en G36a då. Jag har införskaffat mig en SRC G36K Gen III och slängt på en G36-längd handguard.
Jag är riktigt nöjd med den än så länge men jag hade gärna velat ha lite mer räckvidd ur den men jag har svårt att hitta delar på nätet.
Jag tänker mig även att jag ska göra lite förebyggande uppgradering på den så att den håller ett tag ifall jag väljer att slänga på ett C-mag och köra understöd.
Är där något som vet vilka delar som passar SRC? Länka gärna till hemsidor som ni vet har delar till den.
SRC G36: Uppgraderingar?
-
Re: SRC G36: Uppgraderingar?
Rödastjärnan har det mesta,
http://www.rodastjarnan.com/sokmotor?searchterms=G36
Invärtes är det delar till en v3 låda du ska ha.
/sniperwolf
http://www.rodastjarnan.com/sokmotor?searchterms=G36
Invärtes är det delar till en v3 låda du ska ha.
/sniperwolf
Hej!
G36or har en version 3 gearbox och alla standarddelar passar i den. Dock är det inte något du behöver uppgradera på en gång, SRC Gen III har bra grejer i gearboxen direkt ur lådan. Det som är lite special på SRCs modell är hop up-huset som inte matchar någon annan G36 på marknaden, det går att lösa om du vill byta det till ett eftermarknadshus genom att byta ut din magasinbrunn (plastbiten som håller fast magasinet) till en motsvarande från annan tillverkare (JG, Ares, Umarex/S&T) därefter skall eftermarknadshus passa fint.
Men till att börja med skulle jag i ditt fall köpa ett nytt hop up-gummi och möjligen en precisionspipa (Madbull eller Prometheus).
G36or har en version 3 gearbox och alla standarddelar passar i den. Dock är det inte något du behöver uppgradera på en gång, SRC Gen III har bra grejer i gearboxen direkt ur lådan. Det som är lite special på SRCs modell är hop up-huset som inte matchar någon annan G36 på marknaden, det går att lösa om du vill byta det till ett eftermarknadshus genom att byta ut din magasinbrunn (plastbiten som håller fast magasinet) till en motsvarande från annan tillverkare (JG, Ares, Umarex/S&T) därefter skall eftermarknadshus passa fint.
Men till att börja med skulle jag i ditt fall köpa ett nytt hop up-gummi och möjligen en precisionspipa (Madbull eller Prometheus).
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Jaaaaa men självklart...
Jag köpte en 5KU G36 Hopuphus men fick den inte att passa för fem öre men det var ju lätt löst tydligen. Jag har redan fixat bättre gummi och en prometheus pipa. Så utöver det är det inte mycket annat som behövs ses över eller bytas?
Jag köpte en 5KU G36 Hopuphus men fick den inte att passa för fem öre men det var ju lätt löst tydligen. Jag har redan fixat bättre gummi och en prometheus pipa. Så utöver det är det inte mycket annat som behövs ses över eller bytas?
Dize
Nej, spela mycket med den, innan du pimpar den...
Tycker du skall köra tills den rasar
Nej, spela mycket med den, innan du pimpar den...
Tycker du skall köra tills den rasar

Prickskytt