understöd bössa

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
varg85

understöd bössa

Inlägg av varg85 »

Funderar på att köpa en undersdöds bössa men har svårt välja vad jag ska ha.
Nån som har nått förslag på nån som är pris värd och bra?

Butcher82

Re: understöd bössa

Inlägg av Butcher82 »

Har du någon speciell impression i åtanke eller bara understödsbössa för att du tror det kommer vara kul, ska det vara öst eller väst?

Du har ju denna fina skönhet, dock lite dyr men vacker :) http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/a ... 34_AEG.htm
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)

varg85

Inlägg av varg85 »

Har ingen riktig inriktning tanken är att jag vill ha en bössa för att underlätta för minna lag kamrater att avancera men det lutar åt väst.

Butcher82

Inlägg av Butcher82 »

Då kan jag rekommendera en M249, sen har du olika utföranden på den där min favorit är PARA versionen med kort pipa och infällbar stock för bättre mobilitet och icke otymplig.

Märken du kan kolla på är G&P som är lite dyrare men man får vad man betala för också enligt mig den bästa du kan köpa på marknaden just nu. Du har A&K som är lite billigare och gjord av sämre kvalitet på metallen och det krävs lite för att få den och fungera felfritt, läs lite i denna tråd http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 127&t=6003. Och sist men inte minst så har du Classic Army som många tycker har gjort den bästa versionen av M249 men är i stort sätt omöjlig att få tag på ifall man inte hittar någon som säljer en begagnat.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Ska väl tilläggas att a&k är en klon på classic army och funkar väl helt ok efter lite småfix. Jag hade lagt pengarna på en G&P pga den helt överlägsna finishen och känslan samt kvalité , men det är jag det.

varg85

Inlägg av varg85 »

Tack

Paxz

Inlägg av Paxz »

A&K's M249 är prisvärd. Personligen så föredrar jag SRC's MG36 om vi pratar bössor som inte är allt för dyra. Cyma's senaste RPK är också fin, men den passar kanske inte så bra om ni tänkt rikta er åt väst - om jag nu tolkade dig rätt på den punkten.

G&P's M249 är dock i en klass för sig, men smakar det så kostar det!
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

varg85

Inlägg av varg85 »

Var kan man hitta G&P's M249? Finns dom att köpa i sverige? Har inte hittat nån.

Paxz

Inlägg av Paxz »

Tror dessvärre inte det finns någon som har en inne inrikes. Kollade precis bland de större butikerna i landet utan framgång.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

Welle

Inlägg av Welle »

Striker har en, men då får du nog ringa butiken och stämma av
Lite finare, lite bättre

Skriv svar