Tillverkare??

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Galen35

Tillverkare??

Inlägg av Galen35 »

Hej.

Det är en djungel att finna en bra bössa att ha till utespel, innespel och på bakgården att leka med.....

Kan någon/några snälla själar hjälpa mig med detta?

Söker en M4A1 liknande bössa som ska vara prisvärt och tåla och inte behövas meckas med så mycket.
Vilket märke ska man välja?

Tack på förhand =)

Hälge
Lag / förening: Task Force Rednecks

Re: Tillverkare??

Inlägg av Hälge »

Svaret du kommer få på den frågan är nog följande..

viewtopic.php?f=117&t=496

Bloodneed

Inlägg av Bloodneed »

denna fråga är besvarad cirka 7000 gånger. Kolla trådarna du måste missat innan du postade denna ..
CTR EP3 Championship White, nuff said

nisse

Inlägg av nisse »

^ Antagligen inte
Nybörjarpaketet hos frysen ser till att du kommer ut i skogen och skjuter, men inte mycket mer.
"Ninjas came with lions"

Galen35

Inlägg av Galen35 »

Kan ingen bara säga istället för att lägga upp en länk till en aaaaaaaaaslång historia som ändå inte säger vilket märke som är bäst??

Om denna fråga är svarad 7000 gånger så har jag missat det och då kan man länka till dom då istället för en sjumila text...

Kan ju inte vara den svåraste frågan som ha ställts på detta forum då ni varit med ett bra tag nu....??!

ohman

Inlägg av ohman »

Problemet är att veta vad du tycker är bäst. Vad ska du ha den till (skogsspel/cqb)? Vad är prioriterat för dig (pris/internt kvalitet/extern kvalitet)?

Beroende på vad du svarar på ovanstående så kommer du få olika "rätta" svar på vad som är "bäst". Dvs det finns ingen som är bäst på allt (då skulle alla äga dessa och alla andra gå i konkurs) :D

Men några exempel kunde vara:
Billigt och helt ok: A&K/PJ, Boyi, Cyma från http://www.taiwangun.com, vill du handla inom landet kolla Vapenbutiken, Röda Stjärnan osv.
Snyggaste utsidorna: VFC
Bästa interna kvalitet törs jag inte uttala mig om faktiskt. SRC Gen III är helt ok internt, men det finns säkert de som levereras med ännu bättre internals.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Discodevil

Inlägg av Discodevil »

Jag förstår inte problemet?

Du ställer en fråga och får ett alldeles utmärkt svar där folk lagt ner massvis med tid för att få fram bra information. Orkar du inte ens ta dej tiden att läsa det får du väl skaffa en personlig shoppare eller gå om grundskolan.

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Köp en systema ptw.
Perfekt svar på hans fråga tycker jag.

Schultz

Inlägg av Schultz »

Viper Tech, Systema, Marui, VFC, A&K, WE

Är i min mening "bäst" i olika avseenden.

I övrigt, +1 discodevil
ODA 727
PTW User

Mina affärsredovisningar

Bloodneed

Inlägg av Bloodneed »

Men det är ju det som är grejen folk är snälla, men infon finnns redan om man söker.. Och det är precis just det folk försöker påpeka
CTR EP3 Championship White, nuff said

Skriv svar