Erfarenhet av denna A&K m4?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Cebit

Erfarenhet av denna A&K m4?

Inlägg av Cebit »

Hej är det någon som har erfarenhet om denna A&K M4? http://gunfire.pl/product-eng-115219476 ... plica.html och hur är den att jämföra med http://www.taiwangun.com/en/pj4a1-p-j ?

ohman

Re: Erfarenhet av denna A&K m4?

Inlägg av ohman »

En PJ är en A&K som har blivit lite uppgraderad internt. Det mesta är detsamma mellan PJ och A&K alltså, med skillnad att PJn skjuter lite hårdare och har lite annorlunda saker inne i gearboxen.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Cebit

Inlägg av Cebit »

Intressant! Tack för snabbt svar! Är det även skillnad på kvalitén på vapnet eller är det bara gearboxen?

ohman

Inlägg av ohman »

Externt så är det samma. Tror den primära skillnaden ligger i vilken fjäder, cylinder, cylinderhuvud, nozzle och pistonghuvud som används. PJ brukar vanligtvis ha bore up delar.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Cebit

Inlägg av Cebit »

Så P&J skulle göra sig perfekt som en Skogs bössa utan att behöva öppna den och byta saker för att den ska gå bra?

ohman

Inlägg av ohman »

En PJ funkar fint som skogsbössa. Jag skulle nog personligen byta hop up-gummit, men i övrigt bör du nog klarar dig rätt bra med bössan i originalskick. En A&K funkar nog som skogsbössa med för all del, utgångshastigheten är inte allt men en bra hop gör väldig skillnad.

Madbulls blå shark-gummi och Guarders genomskinliga silikongummi är båda kanon.

Skriv svar