Förvaring av era vapen, mag mm
Förvaring av era vapen, mag mm
Hej
Är bra sugen på att skaffa mig ett vapenskåp för att förvara mina gevär, pistoler mm.
Dock verkar det onödigt och väldigt dyrt att köpa ett äkta vapenskåp, finns det några kopior att köpa ute på marknaden?
Gillar iden med hur vanliga vapenskåp fungerar och skulle vilja ha samma sak för mina airsoft prylar!
Det enda jag kan komma på är att bygga ett eget ställ och inreda en Ikea garderob med diverse hyllor och annat!
Hur förvarar ni alla era prylar?
Några tips och ideer??
mvh
Kawabunga
Är bra sugen på att skaffa mig ett vapenskåp för att förvara mina gevär, pistoler mm.
Dock verkar det onödigt och väldigt dyrt att köpa ett äkta vapenskåp, finns det några kopior att köpa ute på marknaden?
Gillar iden med hur vanliga vapenskåp fungerar och skulle vilja ha samma sak för mina airsoft prylar!
Det enda jag kan komma på är att bygga ett eget ställ och inreda en Ikea garderob med diverse hyllor och annat!
Hur förvarar ni alla era prylar?
Några tips och ideer??
mvh
Kawabunga
Team S.I.K.Y
A-TACS FG
CAA 14,5 inch M4 Rifle
WE L85A2 GGBR
Glock 18
A-TACS FG
CAA 14,5 inch M4 Rifle
WE L85A2 GGBR
Glock 18
Re: Förvaring av era vapen, mag mm
Bössorna på en verktygstavla från Biltema uppskruvad bakom en dörr. Syns knappt. Allt annat i en byrå.
-
Bössorna på väggen, resten av sakerna i ett skåp för min del. Alla väggar i sovrummet har ett eget tema, så det passar in.

* Bilden är en gåva från en vän.

* Bilden är en gåva från en vän.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
Då jag, brorsan och farsan är livrädda för att någon ska göra inbrott och stjäla våra bössor och gear (har hänt tidigare) står alla vapen och tillhörande prylar i ett
stort plåtskåp med rejäl regel och lås. Det är kanske en aning overkill, men jag är inte särskilt sugen på att bli av med precis allt en gång till.
Uniformer och övrig utrustning står i ett vanligt IKEA-skåp intill vapenskåpet.
stort plåtskåp med rejäl regel och lås. Det är kanske en aning overkill, men jag är inte särskilt sugen på att bli av med precis allt en gång till.

Uniformer och övrig utrustning står i ett vanligt IKEA-skåp intill vapenskåpet.
"We're surrounded. That simplifies things."
Jag använder vapenskåp, dels för att jag tidigare i livet jagade aktivt och dels för att jag har småbarn...
Jag tycker det är mycket bra..
Jag tycker det är mycket bra..
- mehailz
- Lag / förening: ODA-036
- Aktiv sedan: 2009
Lägger mina saker oftast i ett låst alucase, inte det säkraste men funkar då det ändå ligger ingömt i en garderob.
Har ett eget fiske/AS rum där allt ligger.
Låst med dubbla lås, har barn hemma
Låst med dubbla lås, har barn hemma

Prickskytt
-
Re: Sv: Förvaring av era vapen, mag mm
Bössorna bakom dörren i sovrummet och all gear i en kista i vardagsrummet samt den gear som inte pillas på/ används i förrådet... Alla tillbehör så som batterier och internals i ett skåp.
Ingen som har gjort något uppsättningen? Som kan visa en snygg bild då allt är inmonterat i ett skåp?
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned