Det jag vill veta är, vilka märken är"enkla" och bra att lära sig mecka med om man inte har någon erfarenhet.
intressanta typer är, M4/M16 Mp5:or och G3/G36
Tack på förhand

Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
Skummade typ 3 första sidorna hittade många som snuddade vid ämnet men hittade inget som jag tyckte svarade på mina frågor, kan såklart ha missat nåt, har av egen erfarenhet av andra forum lärt mig att lättaste sättet att få svar på mina frågor är att göra en egen tråd.Septicemia skrev:Det dyker upp såna här trådar cirka en gång i veckan. Så jag börjar undra om folk läser igenom forumet innan de postar, eller helt enkelt inte hittar informationen? Har du kollat igenom forumet, men ändå inte fått svar på din fråga, så ber jag om ursäkt, men har du inte gjort det, så rekommenderar jag starkt till att göra det, det finns mängder med information.
När det kommer upp 40 liknande trådar per månad, så börjar det lätt bli oorganiserat i mitt tycke. Sökfunktionen är kanske inte den bästa heller
Hur som helst: Har Du läst de flesta trådarna på forumet? Åtmindstonde i "nybörjare" och "vapen" delarna?