Sådär ja, min första Co2 pistol är inköpt, faktumet är det att detta är min första pistol tillochmed.
Då kommer vi till min lilla fråga, ivrig som jag var har jag nu dragit tillbaka hammaren och söker nu frenetiskt efter ett sätt att få den att slå tillbaka, går detta utan gas eller måste det göras genom skjutning?
Tack på förhand!
STI Duty 1 1911
Re: STI Duty 1 1911
Va händer om du håller i hammaren med tummen medan du håller in avtryckaren och försiktigt drar tillbaks hammaren till ursprungliga läget? Alltså inte trycka tillbaks den utan försiktigt "följa" den med tummen...
Hammaren följer ej med tillbaka till dess ursprungliga läge, den sitter i "mittenläget" där den sedan kan dras ned ytterligare en halv centimeter. Dock så går den som sagt fortfarande inte att få tillbaka till ursprungsläget.Dj_komodo skrev:Va händer om du håller i hammaren med tummen medan du håller in avtryckaren och försiktigt drar tillbaks hammaren till ursprungliga läget? Alltså inte trycka tillbaks den utan försiktigt "följa" den med tummen...
Släpp ut magget och tryck av?
Då har du kula i loppet och slackad hane.
Då har du kula i loppet och slackad hane.
Mestadels .357 nuförtiden. 9mm gör större hål än 6mm... :)
Co2 hylsan sitter i kolven och inte i magasinet på det vapnet har jag för mig...