Beställa från 409Shop

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Karre

Beställa från 409Shop

Inlägg av Karre »

Hej!
Jag tänkte just införskaffa en radio till mitt airsoftgear och har hört mycket gott om Puxing 888K. Jag tänkte göra som så många andra och beställa från 409Shop.com men här kommer problemet, Hur gör man för att beställa, hur vet man vad det totala priset blir och hur betalar man enklast?

Jag har gjort en inloggning på hemsidan och fyllt i all information där, sen har jag valt det jag ska ha och gått till kundvagnen men det är sen när man väljer betalningsmetod och leveranssätt jag inte riktigt hänger med, troligtivst därför jag är rätt dålig på chenglish.

Jag ber om ursäkt för min korkade fråga men jag vill bara slippa onödigt krångel om man skulle göra något fel.

P.S Jag har försökt att söka efter liknande tråd på forumet men inte hittat någon. D.S

Allan_g

Re: Beställa från 409Shop

Inlägg av Allan_g »

Fixa ett PayPal konto och koppla ditt kreditkort och använd den funktionen i 409shop.com när du checkar ut så kommer det gå lättare.

www.paypal.com <---
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.

Karre

Inlägg av Karre »

Då ska jag fixa det! Men hur får jag reda på hur mycket frakten och så kommer kosta?

10 juni 2013, 14:58:

Och sen vilken fraktmetod ska man använda? Jag gissar på att hong kong postal office har lite dåligt med serviceställen i Sverige.

Butcher82

Inlägg av Butcher82 »

Frakten är inräknad i priset för radion, det kommer gå som vanligt post och tar 1-2 veckor innan paketet anländer hem till dig.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)

Karre

Inlägg av Karre »

Så det gör ingen skillnad vilken fraktmetod jag väljer?

Butcher82

Inlägg av Butcher82 »

Nja väljer du ups så kommer det bli dyrare, annars tror jag att det kvittar.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)

Karre

Inlägg av Karre »

Tack så mycket för all hjälp! Airsoftare är allt pålitliga människor! :D

Allan_g

Inlägg av Allan_g »

Från 409shop.com (har beställt två radios nyligen vid två olika tillfälle) är det lite tur eller otur om tullen tar den och skattar dig på en ca ytterligare 25% plus 100 kr handläggning. Räkna med att du åker på detta innan du beställer och om den går igenom utan att du behöver betala så ser du det bara som en liten trevlig bonus.

För mig så gick en igenom och den andra fick jag betala tull på.
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.

Skriv svar