GHK Glock 17

Vad är nytt i Airsoftvärlden? Alla nyheter utom evenemang.
Användarvisningsbild
MODDAN
Inlägg: 154
Blev medlem: ons maj 16, 2012 10:41 am

GHK Glock 17

Inlägg av MODDAN »

Dags att starta en ny tråd om denna, då den förra gick om intet med omstarten av Airsoft Sverige.

Äntligen är GHK Glocken släppt, per den 1 September 2021, fullt CNC:ad ur stål direkt ur lådan, etc. Vi har alla sett propagandan och blivit påverkade.
Priset är dock en direkt reflektion därav:
https://www.sixmm.com/collections/gas-b ... teel-slide

https://ast-gun.airsofttaiwan.com/index ... ct_id=3523

Nu är dock frågan:
Vågar man ställa upp som försökskanin och köpa en direkt, eller ska man vänta på att eventuella barnsjukdomar slätas ut men riskera hamna på efterkälken?
Om jag gör någon förbannad är det antagligen meningen...

jowe
Inlägg: 80
Blev medlem: mån jun 06, 2016 9:05 am

Re: GHK Glock 17

Inlägg av jowe »

Väldigt lockande tills jag såg prislappen på nära 5k, nej tack för min del...

Swalas
Admin
Inlägg: 104
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:03 pm
Lag / förening: AirsoftSverige.com
Aktiv sedan: 1999
Ort: Stockholm

Re: GHK Glock 17

Inlägg av Swalas »

Udda att Umarex tar in en till tillverkare, på en "line" som är väldigt populär...

Frasse
Inlägg: 4
Blev medlem: tor aug 23, 2012 4:03 pm
Aktiv sedan: 2008
Ort: Stockholm

Re: GHK Glock 17

Inlägg av Frasse »

Så försenad som den blivit tycker jag man borde hunnit med att fixa till barnsjukdomar. Men men, så går det nog inte till ändå. Vad som stör mig redan nu är att det står "Officially licenced..." på den. För det priset på pickan hade jag helst sett att den var en exakt kopia även ner till den detaljen och att det var "riktig" Glocktext på. Då hade jag faktiskt kunnat fundera på att slå till.

jowe
Inlägg: 80
Blev medlem: mån jun 06, 2016 9:05 am

Re: GHK Glock 17

Inlägg av jowe »

För min del så är det ju en ball rekyl om man kollar på testvideo på youtube. Men ja, jag vet inte om jag är beredd att lägga priset för 3 cyma AKs för just den grejen...

OVD
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 05, 2016 4:35 pm

Re: GHK Glock 17

Inlägg av OVD »

Jag hoppades att den skulle ha en gen 4 eller 5 frame. Gen 3 är lite väl gammal vid det här laget.

Skriv svar