KJ P226
KJ P226
Tja.
Tyvärr så har nu två magasin gått sönder och läcker som såll. Inte så trevligt.
Tänkte köpa magg från någon annan tillverkare, men vet inte vilka som funkar till KJ.
Så frågan lyder; Vilka magasin från vilken tillverkare passar KJ:s P226?
Mvh
Tyvärr så har nu två magasin gått sönder och läcker som såll. Inte så trevligt.
Tänkte köpa magg från någon annan tillverkare, men vet inte vilka som funkar till KJ.
Så frågan lyder; Vilka magasin från vilken tillverkare passar KJ:s P226?
Mvh
Re: KJ P226
Lösningen är inte att köpa nya magasin, för förr eller senare kommer även dom att börja läcka. Tyvär. Lösningen är att lära sig laga magasinen och sköta om dom. Finns bra trådar om ämnet men jag hittar dom inte nu från telefonen. 

Kolla dessa två länkar så behöver du kanske inte ens köpa nya mag.
Täta magg
KJW magasin som läcker när dem e nya!
Täta magg
KJW magasin som läcker när dem e nya!
<insert 'cool' one-liner here>
Tack för svaren killar. Men tyvärr är maggen även trasiga som sagt och reparation av dem går inte.
Så återigen, vilka tillverkares magasin passar i pistolen?
Så återigen, vilka tillverkares magasin passar i pistolen?
Jag *tror* att TMs magasin borde passa; deras M9-magg passar i a f i min KJW M9, och jag är ganska säker på att jag har använt mina TM P226-magg i min KJW P226 för några år sen. Kan inte garantera det, så det är ju helt klart värt att kolla om nån i närheten har en TM P226 du kan testa med.
Ska testa TM:s magasin då. Tack för svaret!
Goreplay skrev:WE maggen passar riktigt bra i KJW p226!
Är vi helt säkra på det? lite osäker på o köpa och sen så passar dem inte. inte helt lätt o sälja sen kanske om de inte skulle passa. googlat och googlat men alla ger olika svar
I reject your reality and substitute my own!
magget till min KJW gick åt helvete.. Köpte ett WE mag, funkar helt utan problem
-Skickat från min brödrost-