nybörjare ska köpa en pistol

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
Reppan
Inlägg: 29
Blev medlem: tis dec 08, 2015 4:56 pm

Re: nybörjare ska köpa en pistol

Inlägg av Reppan »

Det är helt möjligt att dra den i förväg så att först skottet blir en lätt tryck. Har gjort så på min pistol om jag vet att det handlar om att ta ett snabbt skott. Dock så kan man inte säkra pistolen (Min iallafall) där den är i det läget.

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Inlägg: 1677
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:21 pm
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001
Ort: Teckomatorp

Re: nybörjare ska köpa en pistol

Inlägg av Twist »

Så är det på förlagan (TM) också. Just Mk23 är den enda GNB jag skulle kunna tänka mig att spela med. Den är i en klass för sig själv IMO. Så, alla GNB är inte hemska, bara de allra flesta. ^^
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Herr Nilsson
Inlägg: 189
Blev medlem: lör feb 23, 2013 1:42 pm

Re: nybörjare ska köpa en pistol

Inlägg av Herr Nilsson »

Tycker nästan avtrycket på min STTI klon blir ännu äckligare om jag spänner hanen. Men jag kan lätt rekommendera STTi mk23 för den som letar efter en billig men fungerade pistol, kostar inte mycket från tex polen.
Bier,Bratwurst undt Sauerkraut!

softarens
Inlägg: 3
Blev medlem: tis maj 03, 2016 9:44 am

Re: nybörjare ska köpa en pistol

Inlägg av softarens »

tack alla köpte en colt 1911 från rödasjärnan så länge väntar på köpa en maskingevär.. Men en fråga är det säkert att skriva ut sina uppgifter här?

kawa
Inlägg: 62
Blev medlem: tis mar 29, 2016 5:52 am

Re: nybörjare ska köpa en pistol

Inlägg av kawa »

Om du syftar på uppgifterna du behöver ge för tillgång till airsoftbörsen, ja.
bra memes

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Inlägg: 1677
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:21 pm
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001
Ort: Teckomatorp

Re: nybörjare ska köpa en pistol

Inlägg av Twist »

Bara crew kan se namn, personnummer, telefonnummer osv som anges i profilen. Det står mer om hur personuppgifter hanteras i reglerna.
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Inlägg: 1677
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:21 pm
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001
Ort: Teckomatorp

Re: nybörjare ska köpa en pistol

Inlägg av Twist »

Hej och välkommen till forumet, Frank69! :)

Här citerar vi som regel inte inlägget precis ovanför och inte heller hela inlägg bara för att skriva ett kort svar, som "tack" eller liknande. Mer info finns under "Regler och information" som syns längst upp i alla forumsdelar.

Men på ämnet igen. :) Om du bara ska skjuta burkar på 15-25 meter kan du skaffa nästan vilken GBB som helst. Jag har aldrig haft en pistol som inte dugt till det iaf. Med mycket kärlek kan man få pistoler att gå spikrakt betydligt längre än så men "out of the box" ska du inte räkna med mer. TM har bra ordning på sina pistoler. KWA/KSC också. KJW, WE och de andra har jag sämre koll på.
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Skriv svar