Skillnad på KWA och ASG G19
Re: Skillnad på KWA och ASG G19
Så det ändå som skiljer är ASG/KWA markingen?
ASG är ett licensierings och distributions företag. De gör inga airsoftvapen själva. Så de tar KWAs produkt, licensierar den och distribuerar den vidare och lägger på en slant marginal ovanpå.
KWA är för övrigt typ samma som KSC (Taiwan Version) mer eller mindre. Men det är en annan historia.
KWA är för övrigt typ samma som KSC (Taiwan Version) mer eller mindre. Men det är en annan historia.
Kan rekommendera den, har haft G18 som fungerade klockrent så länge jag ägde den, och så vitt jag vet fungerar den fortfarande för snubben som köpte den av mig.
Har nu en G17 (behövde inte full auto) istället och den fungerar lika smärtfritt. Bra lösning på det mesta, och har korrekta mått. Enda nackdelen jag ser med den är att det är besvärligt att hitta mantel och andra delar till den om man vill uppgradera då det mesta tillverkas för TM/WE's felaktiga mått.
Håller med gällande markings om det är för film du ska ha den primärt. Då är kanske en Stark Arms ett bättre köp som är korrekt direkt ur låda?
Har nu en G17 (behövde inte full auto) istället och den fungerar lika smärtfritt. Bra lösning på det mesta, och har korrekta mått. Enda nackdelen jag ser med den är att det är besvärligt att hitta mantel och andra delar till den om man vill uppgradera då det mesta tillverkas för TM/WE's felaktiga mått.
Håller med gällande markings om det är för film du ska ha den primärt. Då är kanske en Stark Arms ett bättre köp som är korrekt direkt ur låda?
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
alexoyeah skrev:Ja inget fel på den, kan självklart torrskjutas.
Men om du ska spela in film och är ute efter autencitet så kwa Glock inte korrekta markeringar.
Tack, vad bra! Inga problem med markings.