Märkning av Airsoft-Pistol

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
Mcayon

Märkning av Airsoft-Pistol

Inlägg av Mcayon »

Hej! Är ny här på forumet, så jag hoppas att jag kommit rätt med tanke på vad jag tänkte fråga. Det är så här att jag har en Glock 17 Airsoft pistol som jag har som "prop" till en cosplay, och på första konventet som jag hade den på så blev jag tillsagd att märka den, vilket jag gjorde med hjälp av personalen där, och det funkade bra och så.

Det var iofs inte den bästa lösningen då vi satte på några gula, eller vita, kommer inte ihåg, tejpbitar så att det syntes när pistolen satt i mitt hölster. Så inför nästa konvent så vill jag ha en färdig märkning klar för att vara på den säkra sidan. Hur kan jag gå tillväga på bästa sätt när det kommer till märkningen? Svar uppskattas mycket!

Eadcruzher

Re: Märkning av Airsoft-Pistol

Inlägg av Eadcruzher »

Röd tejp runt greppet så det syns när pistolen är hölstrad och sen gärna ett par bitar längst ut på manteln alt. pipan.
Om du kan få tag i en orange plast-flammdämpare som alla jänkare får med sina grejer så skulle det nog fungera med.
Happiness is a delusion of the weak.

Affärsredovisningar

Användarvisningsbild
MODDAN

Re: Märkning av Airsoft-Pistol

Inlägg av MODDAN »

Det här borde klara biffen:
A-Zone Solid Gear Grip Tape

Finns i en mängd olika färger. Är inte standardformen till belåtenhet kan du alltid använda sax för att skapa eget, unikt mönster.
Om jag gör någon förbannad är det antagligen meningen...

Skriv svar