Hej,
Hur mycket kyla klarar en Tm glock 17 av ?
Alltså i hur många - kan jag spela med den i ?
Tm Glock 17 kyla
Re: Tm Glock 17 kyla
Du kan inte spela i någon minus alls med en green gas gbb. I bästa fall mellan 5-10 plusgrader som absolut lägsta temperatur.
- PRC CLONE USER -
Team Awesome - vi är, du är ej!
Team Awesome - vi är, du är ej!
Måste jag ha en Co2 om jag ska kunna spela i minus grader eller typ 2till3 plusgrader ?
Kan garantera dig att TM Co2 inte heller går speciellt bra vid 0-grader ännu mindre minusgrader och det gäller många Co2 pickor i olika märken.
Du skall inte lita på att "Co2" är någon garanti för kalla dagar (spelar själv med highcappa co2 idag vid plus 4 grader och vid ca skott tre är trycket så lågt att den inte orkar dra tillbaka manteln).
Plastvapen tex Glock borde klara sig bättre då materialet inte leder värme/kyla på samma sätt som tex alu/stål.
Bara en liten heads up så du inte blir "WTF" efter du inhandlat Co2 och testar.
Finns säker de här som kan rekommendera vissa märken/modeller som fungerar väl vid 0 grader eller lägre.
Du skall inte lita på att "Co2" är någon garanti för kalla dagar (spelar själv med highcappa co2 idag vid plus 4 grader och vid ca skott tre är trycket så lågt att den inte orkar dra tillbaka manteln).
Plastvapen tex Glock borde klara sig bättre då materialet inte leder värme/kyla på samma sätt som tex alu/stål.
Bara en liten heads up så du inte blir "WTF" efter du inhandlat Co2 och testar.
Finns säker de här som kan rekommendera vissa märken/modeller som fungerar väl vid 0 grader eller lägre.
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.
Spelade med en TM Mk23 vid -10 grader här om nyssens. Dock så är dom GNB vilket underlättar något enormt. Samtidigt så körde polaren med mp9 gbb utan problem. Så vissa gånger fungerar det faktiskt att köra
Men för det mesta så skiter det sig med kall väderlek och gasvapen.

I dont do karate, i do Ka - Razy!