KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
341-B
Inlägg: 15
Blev medlem: ons sep 11, 2013 7:41 pm

KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

Inlägg av 341-B »

Har letat mig blå på nätet för att få tag på en ny magasinläpp till min G17 eftersom det är det enda som är trasigt på ett av magasinen. Hade hittat ett ställe där jag kunde köpa en för $11 inkl frakt men så dog datorn och jag tappade bort länken... Det känns rätt meningslöst att beställa från ställen som tar $20-30 inkl frakt när ett nytt magasin bara kostar något mer. Någon som vet vart man kan få tag på en? Metall är att föredra men nylonvarianten funkar väl den med.

/Eric
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad" Jack Churchill

Butcher82
Inlägg: 191
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:16 pm

Re: KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

Inlägg av Butcher82 »

Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)

341-B
Inlägg: 15
Blev medlem: ons sep 11, 2013 7:41 pm

Re: KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

Inlägg av 341-B »

Jepp, dom har jag också hittat men dom är löjliga på frakt. Dessutom måste man registrera ett konto på många onlinebutiker. Men om nån har ett mag liggande är ju det också intressant.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad" Jack Churchill

Butcher82
Inlägg: 191
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:16 pm

Re: KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

Inlägg av Butcher82 »

Hitta smådelar till en glock hos en svensk återförsäljare är jävligt svårt då det inte är många som har det hemma, hoppas att någon har en över så att du kan få tag på det på det viset annars är nog enda utvägen att beställa från utlandet tyvärr.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)

341-B
Inlägg: 15
Blev medlem: ons sep 11, 2013 7:41 pm

Re: KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

Inlägg av 341-B »

Jo det är väl tyvärr så. Grämer mig över att jag blev av med länken innan jag hann beställa...
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad" Jack Churchill

Kristos
Inlägg: 18
Blev medlem: lör jun 30, 2012 8:10 pm

Re: KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

Inlägg av Kristos »

Maila kwa usa, jag köpte lite reservdelar från dom för ett tag sedan.

341-B
Inlägg: 15
Blev medlem: ons sep 11, 2013 7:41 pm

Re: KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

Inlägg av 341-B »

Hittade inte samma sida som jag hade tidigare men däremot en som var billigare. Ny matarläpp gick på 51:- inkl frakt från staterna och då utlovades 7-14 dagars leverans. Den är visserligen i nylon men det spelar ingen roll eftersom det är till andramaget och dessutom så spricker ju inte nylon om man skulle råka tappa det. Kändes som en seriös online-butik som hade väldigt mycket reservdelar till bra priser. Speciellt om man skall ha smågrejer bara.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad" Jack Churchill

Madbull Mike
Inlägg: 88
Blev medlem: mån maj 28, 2012 10:19 pm

Re: KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

Inlägg av Madbull Mike »

Vad heter den sidan då? :) Dom kanske har grejer som jag vill ha?
Mina köpes annonser

Mina affärsredovisningar

341-B
Inlägg: 15
Blev medlem: ons sep 11, 2013 7:41 pm

Re: KWA/KSC/ASG G17 Magazine lip

Inlägg av 341-B »

Ha ha, klart jag glömde länken. Av någon anledning funkar inte huvudsidan just nu men denna länk till skjutstöd funkar iaf:
http://airsoft-club.com/shop/external-u ... bipod-stub
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad" Jack Churchill

Skriv svar