valve key till Marui?Vart finns dom?
valve key till Marui?Vart finns dom?
Hej vart kan man köpa dessa i sverige? valve key till Marui
Re: valve key till Marui?Vart finns dom?
viewtopic.php?f=83&t=7261
Sökfunktionen kan ofta ge snabbare svar än att göra en ny tråd.
(Och ja, den nyckel som han länkar till funkar till Marui.)
Sökfunktionen kan ofta ge snabbare svar än att göra en ny tråd.
(Och ja, den nyckel som han länkar till funkar till Marui.)
Mina affärsredovisningare03ta skrev:In total, you were viewed 2 times and no people expressed interest in you.
You are more desirable than less than 20% of 17,079,157 people.
Jo ja vet har en sån hemma och den passar inte och ja ja vet ja sökte och läste oxå men efterdom den inte är gjord för mauri så ökte a på nätet men a hittade en i kina men ja ville köpa en i sverige......så...
Är du säker? Har för mig att det är den där jag har hemma och den funkar. Oftast brukar man inte ens behöva en speciell nyckel, det räcker med en 5mm spårmejsel.
Mina affärsredovisningare03ta skrev:In total, you were viewed 2 times and no people expressed interest in you.
På mina we magg så bara den sjunker i o sitter men i mina mauri så känns det inte bra alls....vill inte förstöra....funkar det me mejsel förstör man inget då?
Mejsel har alltid funkat för mig. Det enda är att hela "toppen" ska hålla samma bredd (inte bli bredare som en del mejslar är), annars är det möjligt att man inte kommer åt.
Inte helt säker på om det är 5mm eller 6mm, men har du någon bitssats hemma så löser du det.
EDIT:
Nu tänkte jag på ventilen i botten. Men det går att ta bort utsläppsventilen med en vanlig skruvmejsel också. Det är lite meckigt, men hitta rätt storlek och ta det försiktigt så löser du det!
Inte helt säker på om det är 5mm eller 6mm, men har du någon bitssats hemma så löser du det.
EDIT:
Nu tänkte jag på ventilen i botten. Men det går att ta bort utsläppsventilen med en vanlig skruvmejsel också. Det är lite meckigt, men hitta rätt storlek och ta det försiktigt så löser du det!
Det är påfyllningsventilen ja menar.på mitt we magg så är hålet större så ja får ned nyckeln men på mina marui så är hålet så litet så ja skaver på nyckeln o vill inte trycka hårdare jo 5mm mejsel funkar men man får inte ta i för hårt bara...
magget läcker när ja fyller på*trycker* men slutar så fort ja släpper trycket....så ja tänkte ta ut den o smörja o se va som händer
magget läcker när ja fyller på*trycker* men slutar så fort ja släpper trycket....så ja tänkte ta ut den o smörja o se va som händer
Om jag förstått ditt inlägg rätt saknar dina magasin Silent-Fill-Valve-O-Rings.
Har för mig att marui-magasin inte har dessa som standard.
Går även att använda ventilgummi eller en lite bit av isoleringen från mjuk silikonkabel 1.5mm2.
Går även att använda ventilgummi eller en lite bit av isoleringen från mjuk silikonkabel 1.5mm2.
<insert 'cool' one-liner here>
Tuppen, Har läst dina inlägg och ser att du mycket väl vet var punkt sitter på tangentbordet.
Jag tycker också att det är bra att du har med punkt i dina inlägg.
Kan du bara ta och sprida ut punkterna i dina meningar också istället för att spara dom till slutet så hade vi haft lite lättare för att läsa dina inlägg.
Tack på förhand!
Jag tycker också att det är bra att du har med punkt i dina inlägg.
Kan du bara ta och sprida ut punkterna i dina meningar också istället för att spara dom till slutet så hade vi haft lite lättare för att läsa dina inlägg.
Tack på förhand!
Pentex First Team.
http://www.airsoft-adventures.se
http://www.airsoft-adventures.se
Kommer till samma slutsats. Det absolut enklaste och billigaste sättet är att klippa till en bit gummiband av lämplig storlek och peta ner.fet_apa skrev:Om jag förstått ditt inlägg rätt saknar dina magasin Silent-Fill-Valve-O-Rings.
Fanns en jättebra guide på gamla forumet om just detta.