WE M&P, 4 eller 4.5"?

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
NonEx

Re: WE M&P, 4 eller 4.5"?

Inlägg av NonEx »

Stag skrev:Nej precis. Men kolla du på OSH så ser det inte ut att vara helt öppet. Får nog ta och maila G-Code och fråga om det inte blir säkerställt här.

http://www.tacticalholsters.com/product ... ndard.html

Edit: Ang. storleken. Går man in på ehobbyasia och kollar på den vanliga WE M&P så står det "Barrel Length: ~100mm". 100mm = 3.93701 inches. 4.0 inches = 101.6mm. Är det då inte en ganska bra antagelse att den vanliga WE M&P är 4"-versionen?
Nej. Det refererar till innerpipan, inte pistolens yttre piplängd.

Kolla på bilderna på sidorna jag länkade till så bör du kunna passa in WEn du håller i handen med det på bilderna, och då ser du att det är 4.25" versionen du har.

Stag

Inlägg av Stag »

Okej, tack för förtydligandet! Hm jag får nog maila G-Code och fråga angående hölster då de enbart har alternativ för 4.0 och 4.5.

Problem löst!

"For an M&P 9mm 4.25" barrel do i choose the holster that says 4" barrel or 4.5"?"

"You will choose the one for the 4.5" barrel-BT"

Det jag inte är med på är vad BT innebär. Barrel Threaded?
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

NonEx

Inlägg av NonEx »

Kan det va typ, -BT, som i från -NN, hans initialer/signatur ?

Hittar inget vettigt som det kan betyda i förhållande till hölster eller pistoler / pipor.

Stag

Inlägg av Stag »

Hmm. Kanske, det kom så plötsligt att det inte verkade så. Jag hittar ingenting heller däremot, så det är nog något sånt.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Skriv svar