Det finns en chans att den försvinner men om man fäster den korrekt så lossnar den inte direkt.
Dock är ju inte 18C och 19 samma, 19 är ju mindre, 23F är samma storlek som 19.
Har haft både 18C, 19 och 23F och måste säga att även fast 19 inte har auto så är det nog min favorit.
KSC G19?
Re: KSC G19?
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Jaha, saken är den att g19 inte finns i lager hos ÅF jag vill köpa den från, annars hade jag nog beställt den nu med en gång
den var även 300 spänn billigare än 18c är det samma "prestanda" i g19 vs g18c? Full auto eller inte bryr jag mig inte särskillt mycket om, det är bara något extra jag ändå inte hade använt så mycket. Har däremot hört att g18c har en extern safe om man ställer selectorswitchen i mitten.
Tack för svar!

Tack för svar!

Det kanske den har, men jag tycker inte det behövs, anser att det räcker med att spänna av hanen ( skjuta utan magasin) när den inte ska användas
Mvh Pascal

Mvh Pascal
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
-
Tjena!
Ett tips om du inte riktigt har bestämt dig, och om du ändå är lite inne på m9 spåret så kan jag starkt rekommendera ASGs M9 Heavy Weight (rebrandad KJW M9a) fullmetal, har en riktigt grym rekyl, och är extremt snål på gas, äger denna själv och jag får ut 2-3 magg på en gasfyllning 50-75 kulor.
Och sen så är den somsagt c02 redo så du kan använda co2 magg för högre fps och fetare rekyl, detta innebär också att du behöver inte vara lika orolig på att du skulle avända fö stark gas i vanliga magget då pistolen klarar det utan problem.
Ett hett tips bara då det är en underbar pistol!
Den ska finnas att köpa på både rödastjärnan och garderoben!
MvH Oliver
Ett tips om du inte riktigt har bestämt dig, och om du ändå är lite inne på m9 spåret så kan jag starkt rekommendera ASGs M9 Heavy Weight (rebrandad KJW M9a) fullmetal, har en riktigt grym rekyl, och är extremt snål på gas, äger denna själv och jag får ut 2-3 magg på en gasfyllning 50-75 kulor.
Och sen så är den somsagt c02 redo så du kan använda co2 magg för högre fps och fetare rekyl, detta innebär också att du behöver inte vara lika orolig på att du skulle avända fö stark gas i vanliga magget då pistolen klarar det utan problem.
Ett hett tips bara då det är en underbar pistol!
Den ska finnas att köpa på både rödastjärnan och garderoben!
MvH Oliver