GBB Glock
Re: GBB Glock
Den historien är nog ett seperat kaptitel för sig och inte direkt re-branding som sådant, där någon med rättigheter för ett märke köper in en producents produkt och slänger på sitt namn och logga på lådan.
Då borde KWA magasin passa i ASG'n? Passar WE magasinen i ASG'n? Är fortfarande osäker vilken jag ska välja. Vill ha Glock 23 pga storleken men det blir mycket dyrare om jag ska ha en massa extra magasin. Sedan läste jag att WE'n läcker gas på full auto. Läste också att hop up gummit inte är det bästa.
-
Har aldrig mekat airsoft pistol innan. Borde dock inte vara något problem.
ASG/KWA/KSC passar bara varandra
Marui och WE passar varandra på det mesta.
Personligen tycker jag Marui eller dem andra, är inget jätte fan av WE pistoler, men det är ju en smaksak.
Mvh Pascal
Marui och WE passar varandra på det mesta.
Personligen tycker jag Marui eller dem andra, är inget jätte fan av WE pistoler, men det är ju en smaksak.
Mvh Pascal
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Blir nog en ASG Glock 23 då jag vill ha en mindre pistol.
Går det bra att importera GBB magasin?
Är det någon som har erfarenhet av ASG Glock 23?
Går det bra att importera GBB magasin?
Är det någon som har erfarenhet av ASG Glock 23?
För mig har det alltid gått bra, sedan ska det inte vara några problem då det är en gasbehållare.
Jag har 23F, den med Auto vet inte om det är den du syftar på eller den utan, men jag gillar den skarpt, lätt och smidig.
Jag har 23F, den med Auto vet inte om det är den du syftar på eller den utan, men jag gillar den skarpt, lätt och smidig.
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story