Jag har en Tokyo Marui Glock 26 som jag köpte för många år sedan. Manteln som är av plast har nu spruckit och jag har försökt hittat en ny i metall men jag har även letat efter en ny i plast. Jag kan tyvärr inte hitta någon som finns i lager och som inte kostar mer än en ny pistol.
Som jag har förstått så passar KJW's Glock 27 till den men har inte hittat något där heller. Finns det något annat märke som passar?
Vet inte om det är värt att köpa en ny mantel om det inte går att hitta billigt, är det bättre att köpa en ny GBB med metallmantel instället?
TM Glock 26 Mantel
Re: TM Glock 26 Mantel
Jag har letat som en dåre efter en original TM glock 26 mantel till min kjw g27..
Hittade igår en Classic Army G26 metallmantel för 22USD hos scopeandlaser. Läste någerst att den är Tm/kjw kompatibel men är inte 100% säker...
Kan höra av mig då jag testat den på min kj g27:)
Hittade igår en Classic Army G26 metallmantel för 22USD hos scopeandlaser. Läste någerst att den är Tm/kjw kompatibel men är inte 100% säker...
Kan höra av mig då jag testat den på min kj g27:)
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=6922