Kjw p226 problem
Kjw p226 problem
Som topic lyder så har jag problem med min KJW P226. Jag får helt enkelt inte ut mer än kanske 10 skott på en full gasladdning
. Samma sak händer även om jag provar med ett annat magasin.. Min teori är att det är "O-ringen" som sitter i "blowback kammaren" som inte tätar tillräckligt? Eller kan det vara något annat som spökar?

-Skickat från min brödrost-
-
Re: Kjw p226 problem
Samma problem här..... Har en STI TacMaster och där kan jag KANSKE skjuta 8-9 skott innan jag får ladda om....... Tror dock det är magget som är trasigt då det ibland släpper hela gasladdningen rakt ut samt att det rycker duktigt vid varje skott. Något fel är trasigt!
-
Vilken gas använder du?
jag kör ultra air power gas. Men jag verkar ha kommit till botten av problemet. Jag har tidigare provat ett annat magasin utan vidare bra resultat. Beslöt mig för att prova med ytterligare ett mag, Denna gång funka det riktigt bra! Problemet är troligen att knockvalven inte fjädrar tillbaka snabbt nog på de andra två magasin jag provat, vilket resulterat i att det kommer på tok för mycket gas vid varje skott.
-Skickat från min brödrost-