köpa glock

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
thol
Inlägg: 68
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:41 pm

köpa glock

Inlägg av thol »

Hallå, jag funderar på att köpa en gbb glock, och funderar på om den här är nått att satsa på?
http://www.frysen.nu/produkt.php?viewCa ... item=16079

det viktigaste är funktion och ett inte allt för högt pris.

tack på förhand :)

Myt4z
Inlägg: 359
Blev medlem: fre maj 18, 2012 6:56 am

Re: köpa glock

Inlägg av Myt4z »

Tjena,

Jag har relativt nyligen köpt en WE Glock 18C. Om du är beredd att pilla en del med hopupen och eventuellt byta hopup gummit så har du en pistol som funkar bra.
Den är några hundralappar billigare än den du länkat till.
Är det endast den modellen och märke du vill ha eller är andra glock av intresse?

Jag har en tråd tidigare om just WE Glock 18C, som du kan läsa igenom innan ev köp.

thol
Inlägg: 68
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:41 pm

Re: köpa glock

Inlägg av thol »

även andra glock modeller är av intresse, och jag har läst lite i din tråd och lite synd att den krånglade för 18c är ju en riktigt frän modell

thol
Inlägg: 68
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:41 pm

Re: köpa glock

Inlägg av thol »

jag kollade lite på en asg g18 men är det nått som ma nkan våga satsa på?

Myt4z
Inlägg: 359
Blev medlem: fre maj 18, 2012 6:56 am

Re: köpa glock

Inlägg av Myt4z »

Det är väl en rebrandad KSC/KWA om jag inte är ute och cyklar? Ngn kan väl läxa upp mig isf.
Jag har bara hört gott om de märkena iaf.

Avvakta tills ngn bekräftar att det är rebrand av KSC så ska det vara bra grejjer.

Packe
Inlägg: 289
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:06 am

Re: köpa glock

Inlägg av Packe »

Ja
ASG är KWA rebrand som är samma mer eller mindre som KSC.

Har haft 2 st ASG glock en 19 och en 23F, 23F är bästa jag haft då den ligger i handen som en 19 men har auto :D

Edit: KWA/KSC har dock en flaw när det kommer till auto glocks en viss bit på baksidan har en tendens att lossna, men det går att fixa.
Min Affärsredovisning



ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story

thol
Inlägg: 68
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:41 pm

Re: köpa glock

Inlägg av thol »

då blir det till att beställa en sån sås kan kan spruta plast på riktigt :twisted:

thol
Inlägg: 68
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:41 pm

Re: köpa glock

Inlägg av thol »

det blev en WE gen 3 tror jag att det är :? g18c och än så länge nöjd

Skriv svar