Satfläsk. We F226 problem.
-
Satfläsk. We F226 problem.
När jag kom hem från kneget idag låg pistolen med manteln bak dragen och den gick inte fram igen, det ordnade jag ganska fort men bara för att kika så att inget var slarvigt tog jag av manteln, lägger undan den och ur greppet/undre delen av pickan trillar en liten 7 millimeter lång pinne, ca 2mm i omkrets med "kuggar" de sista 2 millimetrarna. Skruvade i alla fall ihop pistolen och den funkar / skjuter som den ska.. Men vart ska pinnen sitta?
Tack på förhand, Johan.
Tack på förhand, Johan.
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.
Re: Satfläsk. We F226 problem.
En bild hade nog hjälpt!
-
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.
-
Jag skulle tro att det är S-40/41, men är ej säker.
Jag skulle nog säga S-31 eller S-09, men jag tror 09 är en skruv.
-
Tack för svaren.. Kan ju inte ett smack om pickadollerz så jag får väl köra på tills den säger ifrån på riktigt!
Hej!
Jag tänkte att jag kunde posta i denna tråden då jag också har problem med min We F226. Dock ett annat problem.
Det är så att den skjuter iväg en burst av kulor ibland.
Först trodde jag att pistolen kanske var känslig mot kyla och att det gjorde att den inte cyklade riktigt, men det är så att den slänger iväg en burst även i rumstemp ibland också. (Då har den legat orörd i rumstemp ca 3 dagar).
Det har inget med magasinen eller gasen att göra då jag testat med tre olika magasin och en mängd olika gasflaskor.
Någon som har en idé på vad det kan bero på?
Tacksam för hjälp
Jag tänkte att jag kunde posta i denna tråden då jag också har problem med min We F226. Dock ett annat problem.
Det är så att den skjuter iväg en burst av kulor ibland.
Först trodde jag att pistolen kanske var känslig mot kyla och att det gjorde att den inte cyklade riktigt, men det är så att den slänger iväg en burst även i rumstemp ibland också. (Då har den legat orörd i rumstemp ca 3 dagar).
Det har inget med magasinen eller gasen att göra då jag testat med tre olika magasin och en mängd olika gasflaskor.
Någon som har en idé på vad det kan bero på?
Tacksam för hjälp
S-35,33,30 som är sönder/slitna tror jag..
-----OPTIMUS-----
Futurum nobis est
Futurum nobis est
Det som är i botten är nog inte kuggar, utan sareringar för att den inte ska glida lika lätt.. Ser likadant ut på pins i en M4 t.ex
Frågan är hur den har kunnat ramla ur? Samt, du skriver att den låg så när du kom hem, menar du alltså att någon anna pillat på den eller har den på något sätt tömt gasen i magasinet kanske?
Frågan är hur den har kunnat ramla ur? Samt, du skriver att den låg så när du kom hem, menar du alltså att någon anna pillat på den eller har den på något sätt tömt gasen i magasinet kanske?
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.