WE GLOCK 19 uppgraderingar?

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
TwinkleDew

Re: WE GLOCK 19 uppgraderingar?

Inlägg av TwinkleDew »

Kanske lite sent nu men bättre sent än aldrig i guess...
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

Myt4z

Inlägg av Myt4z »

TASS skrev:FireFly (soft/extra soft) eller nya PDI W Hold är riktigt vassa gummin till TM-baserade bössor. Rekommenderas varmt.

EDIT:
En annan sak OT (eller någon med liknande problem) kan testa är att böja till armen som trycker på hopgummit lite. Det gäller dock främst lite äldre pistoler. Den här armen är oftast gjord av ganska mjuk metall vilket gör att den blir böjd efter lite användning. Kan vara värt ett försök innan du river isär hela bössan.

G18 har jag ingen koll på, men det borde inte vara några större skillnader. Vad för delar var det som krånglade?

Delarna i framen var inte kompatibla med SD manteln som var avsedd för TM picka. Då delarna i framen var för smala, så åkte inte manteln hela vägen tillbaka vid avfyrning. Nozzle diffar, själva huset där nozzlen sitter i är annorlunda. Ja, det mesta var faktiskt inte kompatibelt när jag tog en SD mantel och skulle montera på en WE G18. Tog då hem en TM G18 och såg då att det skiljer sig väldigt mkt mellan TM och WE G18 modeller.

Obitwo

Inlägg av Obitwo »

Angående kompabilitet mellan delar till WE/TM/KJW som skrevs innan har jag en fråga:

Är den inre "rail mount "kompatibla mellan dem?

Guarder har en "STEEL Rail mount for KJW G19" som vore kul att installera på min TM G17 då den har en tung Guarder steel slide som åker fram o tillbaks på en stock TM rail mount. Någon som ve om denna borde funka i en TM GLOCK? (hittills ända stål rail mount som jag hittils sett):
http://www.intrudershop.com/show_produc ... t=2096#top

Skriv svar