som ovan säger så undrar jag hur stor chans det är att få igenom en en gaspickadoll?
jag vill gärna få höra era historier om ni har prövat!
(visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden så det blev här.)
mvh Patrik
importera gbb från gunfire.pl
-
importera gbb från gunfire.pl
the only easy day was yesterday!!!
Re: importera gbb från gunfire.pl
Det finns massor av berättelser här på forumet om du kollar runt.
Kontentan är: Om du vill ta risken att bli åtalad för vapenbrott samt åka på en bunt böter så är det bara köra på, annars pratar du med d-gear och ber dem importera åt dig (om det inte redan finns inom landet). Sen finns ju alltid chansen att den går igenom, frågan är om det är värt risken för att spara några hundringar.
Kontentan är: Om du vill ta risken att bli åtalad för vapenbrott samt åka på en bunt böter så är det bara köra på, annars pratar du med d-gear och ber dem importera åt dig (om det inte redan finns inom landet). Sen finns ju alltid chansen att den går igenom, frågan är om det är värt risken för att spara några hundringar.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Jag kommer personligen aldrig att importera gasvapen från utlandet igen. Det är INTE värt rövsvetten.
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
Erm, som jag har förstått det så är det väl ingen risk för åtal för vapenbrott då GBB vapen inte bryter mot någon svensk vapenlag. (De gör ej över ett visst antal joule etc etc.) MEN har också hört att tullen tolkar saker lite konstigt att det kan sluta med att ens beställning skickas tebax.
MEN, jag VET inget av det här... Så kan vara ute och cykla helt.
MEN, jag VET inget av det här... Så kan vara ute och cykla helt.

A&K PTW - WE Scar-L GBB open bolt - M1911 Lawman GBB - M92 GNB
Always shoot first and then call whatever you hit the target.
Nej, det är tvärtom olagligt att föra in, sälja och äga gasvapen i Sverige. Inte kolsyredrivna eller HPA, MEN GAS. Sådan är lagen.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Yepp, det var jag som fått det om bakfoten, satt och läste igenom lagarna igen. :/
A&K PTW - WE Scar-L GBB open bolt - M1911 Lawman GBB - M92 GNB