Bumpgnäll och snack i annons.

Här diskuterar vi Airsoftbörsen och frågor kring köp och sälj på forumet.
Wiggen
Played Since: 2011

Bumpgnäll och snack i annons.

Postby Wiggen » 19 January 2016, 14:32

•Det är ej tillåtet att bump:a andras annonser. Endast annonsören får bumpa sin egen annons.
Är en av reglerna för airsoftbörsen, men jag har sett att det allt oftare missas.
Det kanske inte är min sak att böla om detta, men det är lite irriterande när samma annons bumpas flertalet gånger samma dag för att folk skriver frågor och liknande i annonsen istället för att ta det i PM.
Det gör att dessa annonser får mer exponering och innebär mer jobb för admins om dessa saker anmäls.

Så snälla, ta alla frågor gällande annonser i PM.
"I've got a bullet here with your name on it, and I'm gonna keep firing until I figure out which one it is!"
PostNord FAQ
Hjälper gärna till med dina paket/brevfrågor, tveka inte att PM:a mig.

Twist
K&S-Admin
Lag: Disposable Heroes
Played Since: 2001

Re: Bumpgnäll och snack i annons.

Postby Twist » 5 June 2016, 17:18

Jag flyttade tråden till "Om Airsoftbörsen".

Jag ser en del av detta också och samtidigt som det är lite irriterande så vet jag att det beror på att vi efter uppgraderingen fick problem med bump-funktionen och tvingades att öppna för kommentarer så att man kan bumpa på "gammaldags" sätt. Innan uppgraderingen var det omöjligt att skriva kommentarer i den delen av forumet.

Jag har läst runt lite och tydligen är det inte bara vi som har problem med bump-funktionen utan det är spritt över flera versioner och många installationer. Vi har dock löst det förr och jag räknar med att vi hittar en lösning igen.
- Tillförordnad ansvarig för Airsoftbörsen -
  • Vill du få tillgång till Airsoftbörsen? Följ guiden.
  • Har du ansökt om tillgång och väntat mer än en vecka? Skriv en rad här.
  • Mina affärsredovisningar

Return to “Om Airsoftbörsen”