Nybörjare letar nybörjare /Mentor / Team eller bana någonstans i Östergötland

Leta efter personer, spelare, lag och annat. Allt som ens liknar en köpesannons leder till en varning.
Mikrobullen

Nybörjare letar nybörjare /Mentor / Team eller bana någonstans i Östergötland

Postby Mikrobullen » 7 February 2018, 18:49

Hej! Har efter många år skaffat bössa och grejor och skulle vilja hitta en ingång till airsoft. Har som sagt de flesta grejorna men saknar kunskap och fackuttryck. Vet någon om det finns någon mentor eller ett lag som funkar och vem jag kan kontakta för att kunna komma igång i mina trakter kring Linköping, Norrköping, Motala nån gång i vår?
Om det inte finns något team eller lag, vet någon om det finns en spelbana för nybörjare. Skulle gärna vilja spela i terräng /skog & mark någon gång.

Finns det fler nybörjare i forumet som kommer från Östergötland så kontakta gärna mig! :)
Words may show a man's wit but actions his meaning

Startgas
Played Since: 2014

Re: Nybörjare letar nybörjare /Mentor / Team eller bana någonstans i Östergötland

Postby Startgas » 7 February 2018, 23:07

Det enda som verkar vara återkommande aktivt i Östergötland vad jag vet är Område 2 på Vikbolandet. Kolla med de som har hand om de kanske.

Mikrobullen

Re: Nybörjare letar nybörjare /Mentor / Team eller bana någonstans i Östergötland

Postby Mikrobullen » 11 February 2018, 10:03

Okej, Toppen ska kolla!

Gråvargen
Played Since: 2017

Postby Gråvargen » 11 February 2018, 22:39

Alltid kul med ännu en Östgöte :mrgreen: E inte med i ett lag själv (ännu), men Northmen är ett lag för Linköpingsbor (samt dem som bor i omnejd) som rekryterade iallafall tidigt 2017, så det kanske vore värt för dig o kolla in med dem om dem e kvar. (Bara så du vet: dem kör M90 uniform o helst M90 utrustning, alt. OD/Ranger Green, samt skall man ha radio.)
HK417 & P226 user.
Det finns endast en synd i denna värld, o denna synd är att äta pepparkaksdeg i någon annan form än rå.
--Gråvargen

Mina affärsredovisningar: https://goo.gl/gA1vHP

Min presentation: https://goo.gl/SQDcPg

Mikrobullen

Postby Mikrobullen » 21 February 2018, 16:28

Kanon ;) Kul att det finns Östgötar här!
Ja jag tror jag kontaktade någon av dem men jag har skaffat utrustning som är mer multicamo. Har hjälm som är tan färgad och en ddboys från röda stjärnan. Radio har jag två stycken Kinavariant med fasta kanaler. jag funderar nu på att åka till någon match och bara dyka upp så får jag väl lära mig den vägen. Såg att det fanns ett spelställe i Kristinehamn Bålberget. Kanske kan vara en idé ta sig dit.

Danneliu
Played Since: 2018

Postby Danneliu » 4 March 2018, 17:36

Hej!

Jag bor i Norrköping och är intresserad av att prova på airsoft.
Jag äger inga grejer alls men skulle vilja prova på innan jag köper.
Hänger gärna med nån gång om det är i närheten av Östergötland :)

/Dan

Hulk
Played Since: 2017

Postby Hulk » 7 March 2018, 16:39

Vänligen kolla er mailbox på forumet så kanske vi kan lösa något

Danneliu
Och
Mikrobullen

Mikrobullen

Postby Mikrobullen » 7 March 2018, 20:16

Kollar! :o

Mikrobullen

Postby Mikrobullen » 18 March 2018, 15:45

Tack för en fantastisk förmiddag. Nice spelplan. Nice genomfört, Bra folk! Fint väder! Kommer återkomma! :)

Return to “Kontakt”