Begadi

Mordant
Played Since: 2014

Begadi

Postby Mordant » 12 October 2015, 20:01

Beläget i Tyskland

http://begadishop.eu

Beställde en låda roligheter från Begadi förra veckan. Leveranstid 4 dagar, inga konstigheter. Plus i kanten för bjudgodis i paketet, kommer definitivt handla från dem fler gånger.
Chairsoft ATM.
Systema PTW, TM VSR-10 G-Spec, WE G17.

KronaN
Played Since: 2005

Re: Begadi

Postby KronaN » 12 October 2015, 21:06

Har också bra erfarenhet av Begadi. Beställde vapendelar för ett tag sedan och allt gick som smort.

Godiset som Mordant nämner är för övrigt en liten påse haribobjörnar.

trixshooter
Lag: Nej, inget lag.
Played Since: 2014

Postby trixshooter » 6 January 2016, 15:47

Begadi är rakt av det bästa internetföretag för airsoft jag haft att göra med punkt! Varmt rekommenderade av hela mitt hjärta!

Stort plus att de har en IPSC sektion med roliga plåtmål dessutom!!!

Supertrevlig och hjälpsam personal, snabba leveranser och bonusgodis i paketen :))

Guzzo
Lag: Stockholmsbrigaden
Played Since: 2015

Postby Guzzo » 31 August 2017, 12:02

Så då kommer min stora review av Begadi.
Jag hade då beställt ett siktesfäste för AK4/G3 samt 7 stycken Begadi Type 6 low-cap magasin för AK4/G3 till min Classic Army SAR Taktik II Rifle. Paketet kom riktigt snabbt. Kunde hämta ut det redan 4 dagar efter beställning, vilket hade varit 2 dagar om inte PostNord krånglat (go figure) och kört skytteltrafik med paketet mellan Segeltorp och Södertälje och tillbaka till Segeltorp för att sedan låta det ligga en extra dag utan att något händer. Hade inte så skett hade jag haft paketet i min hand två dagar efter att beställning gjordes, har jag kommit fram till.
Redan nästa dag fanns paketet i PostNords ägo.
Så pluspoäng för snabb leverans. :)
Image
När man öppnar paketet kom allt förpackat med ett gäng härliga lager av kartongstrimmel samt bubbelplast. Buntband runt paketet också.
Innanför alla de eminenta stötskyddsåtgärderna döljer sig detta: 7 små (väldigt vackra) lådor fördelat på 2 plastpåsar, en plastförpackning till och packsedel. Tillsammans med packsedeln fanns något väldigt näpet:
Image En påse Goldbären från Haribo! Nämen vad trevligt! :D

Japp, de skickade med godis som bonus.
Allt som allt måste jag säga att jag är mycket nöjd med Begadi. Magasinen de sålde mig är helt fantastiska. Bra metallkvalité och matar bra. Dock sitter de lite rangligt men det är lätt åtgärdat med ett lager eltejp högst upp för att hålla allt på plats. :)

Begadi får 5/5 av mig. Danke Schön, Begadi!

Return to “Omdömen om Återförsäljare”