Striker Airsoft

Xelley
Lag: GBM
Played Since: 2010

Re: Striker Airsoft

Postby Xelley » 31 May 2013, 07:12

Beställde lite prylar från Striker på måndagen fick sakerna på ett par dagar, väl paketerat och mycket bra service. Både snabbt mailsvar samt trevliga på telefonen.

Kommer absolut att använda mig av Striker flera gånger!

5/5
I dont do karate, i do Ka - Razy!

HollowSWE
Lag: FTC

Postby HollowSWE » 3 June 2013, 17:22

Striker är mitt förstaval av ÅF.
Kunniga, trevliga, bra service och en bra verkstad med kunniga meckare som ger en bra förslag.
Nya lokalen är fin och rymlig.

5/5, nöjd som fan!

Eizap

Postby Eizap » 11 June 2013, 17:19

Tja
Jag beställde lite grejer den 3/6, har inte fått nått än och ja allt fanns i lager.
Skicka ett mail precis så får se vad som händer.

Återkommer med resultat.

Update 16/6.

Allt löste sig, en av killarna ringde mig och berätta hur de låg till.
Var visst att en av grejerna va slut.
Men de resterande hade jag dagen efter.

Butcher82
Lag: Route Tango

Postby Butcher82 » 29 June 2013, 08:02

Beställde lite saker och väntade på att de skulle skicka, blev uppringd och fick förklarat att de hade lite strul med hemsidan och en av sakerna jag beställde ej fanns i lager, detta var ej något problem då de kunde skicka samma vara fast i annan färg. Sagt och gjort paketet kom fram och allt gick smärtfritt som vanligt väldigt nöjd med deras service 5/5.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)

Predeking
Lag: Zombie Outbreak Response Team
Played Since: 2000

Postby Predeking » 10 July 2013, 23:11

besteälde & betalade den 2013-07-07 & sakerna är inte Skickade en :x

inte första gången sånt här händer när man besteller från dom :evil:

Apsolut inte Nöjd med sånt Betende

ohman
Lag: FRAG
Played Since: 2012

Postby ohman » 11 July 2013, 01:14

Beställde i förrgår, prylarna här idag. Funkar bra tycker jag :D
Och fraktpriserna har nått en bra nivå!

5/5
Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Mina affärsredovisningar

The Omen
Lag: RAS - Royal Airsoft Sweden
Played Since: 1994

Postby The Omen » 16 July 2013, 14:43

Bestälde 2013-06-10 kl:12:23 och som andra beskrivit finns sakerna på hemsidan.
Ringer dem några dagar efter att Berget-spelet har varit då de skriver på sin hemsida att de skall vara med på detta spel och får till svar att en av sakerna inte var med men ska ligga i en låda de precis håller på att packa upp och att min beställning ska skickas inom 2 dagar senast.
Har i 1 och halv veckatitta i brevlådan men inget och ordern är enlig hemsidan inte skickad.
Är lite hur Garderoben var innan de byte ägare, ett lotteri på hur och om man får prylarna. Vissa får på någon dag med anadra får vänta månader på att de skall höra något eller få några varor.

Cire

Postby Cire » 3 August 2013, 13:55

Beställde min första sak från denna butik i måndags vid 14 tiden ungefär. Behövde en adapter för min Imax B6, de var den enda butiken jag kunde se som hade en och beställde därför. Leveranstid 1-2 dagar står det, men det står även på första sidan att man ligger efter i order pga Berget och sjukdom, dock har denna "varning" varit där en väldigt lång tid nu må jag säga.

Hur som helst var det viktiga att få adaptern till helgen då jag skulle kört idag (lördag). Får leveransen på fredag och hämtar adaptern + kulorna jag valde att beställa samtidigt. När jag kommer hem visar det sig att de har skickat fel adapter. En stor Tamiya istället för en liten.

Kl är då redan efter kl 18 så butiken är stängd. Jag missade därför att köra något idag då jag inte kunde ladda mitt batteri.. Rejält surt.

Kundservicen är för mig det viktigaste och betalar hellre extra pga detta. Hade jag hunnit fått adaptern i torsdags tex hade jag kunnat åkt till butiken på fredagen.

Men jag åkte då idag till butiken (lördag) och bytte adaptern. Kundservicen var 0. Riktigt besviken. Det enda jag får är ett "Sorry". Jag har betalt frakt 49 kr, jag har åkt lite mer än 1 T&R för att byta då jag vill köra imorgon. Och allt jag får är ett "Sorry". Pinsamt dålig kundservice, och jag insåg att de va inte ens någon ide att diskutera. Man bör nog fan försöka få kunden att bli nöjd, kanske ge ett presentkort eller en liten påse kulor? Vad som helst hade varit trevligt för besväret jag tvingas göra för deras misstag.

2/10. Butiken såg riktigt fin ut, men jag kommer nog vända mig till andra butiker i framtiden.

Magne
Återförsäljare
Lag: Thor Company (BGM)
Played Since: 2007

Postby Magne » 10 August 2013, 00:03

Köpte Bowman Elite II Headset och Tactical U94 PTT NEW Version av Striker Airsoft, bra respons och bra leveranstid....jag tycker att dom levererar precis vad dom lovat :D

Tack gubbar !

Mvh Magnus

bilderberg
Lag: SICK
Played Since: 2008

Postby bilderberg » 13 August 2013, 21:06

Beställde två Classic Army AK-magasin som var in stock på hemsidan. Blev uppringd och informerad om att de var out of stock och jag kunde få 4st CYMA istället. (Jag tjänade ~50kr på detta). Magasinen kom och ett var trasigt, informerade Striker om detta och blev ombedd att skicka in det till dem. Postade det och hörde inget på två veckor. Mailade och frågade hur det gick och tydligen hade magasinet inte kommit fram (attans post!). De skickade ändå ett nytt ersättningsmagasin. Tack Striker.

+Bra kundservice, trevliga över telefon
- Ingen returfraktsedel vid reklamering.

Överlag är jag mycket nöjd. Kommer handla där igen i framtiden.

Frogfather
Lag: SOE

Postby Frogfather » 10 September 2013, 13:23

La en beställning med en hel del grejer i Söndags, fick ett SMS nu att det finns att hämta.

Bra fraktpriser och snabba på att skicka! Rekommenderas! 5/5

nisse
Lag: UBL

Postby nisse » 19 September 2013, 18:47

La en beställning igår och hämtade ut paketet idag, beställde små saker men fick fel sikte, rätt färg men fel sikte.
3.5/5
"Ninjas came with lions"

nisse
Lag: UBL

Postby nisse » 7 November 2013, 16:20

Gjorde även en beställning igår på Magpul Ranger plates till PMAG
Står ganska tydligt att det är magpul på deras hemsida men när jag kommer hem och öppnar förpackningen så är det element? Dock står det EX292 på varan och kvittot, kanske borde striker skriva element pmag ranger plates.
Image
Ifall det nu är så att det ska vara magpul och jag fått element så är det andra gången jag får fel vara och ger dom 2/5
"Ninjas came with lions"

Frantiic
Lag: Basterds

Postby Frantiic » 8 November 2013, 07:35

Beställde nytt batteri och lite andra grejer i tisdags, hämtade ut paketet i torsdags. Snabb och bra leverans! Gjort ett antal köp från dem. Kommer alltid vända mig dit för alla grejer till min MOPC.
I reject your reality and substitute my own!

PinPale
Lag: SFK
Played Since: 2013

Postby PinPale » 13 December 2013, 12:41

Beställt grejer av dem ett par gånger.

Har fått grejerna ca 3 dagar efter beställning.
Aldrig retursedel och returer för du betala själv.

Köpte ett sikte från dem. Värsta kopian jag sett. Mailat dem från deras hemsida men ej fått svar än (2dgr). Försökte ringa dem precis. Inget svar, bara röstbrevlåda. Efter detta hittade jag denna sidan.

Så jag håller tummarna på ett positivt besked. Inte vill jag betala retur om det är tillverkningsfel.

Uppdaterar detta inlägg om hur det går.

För mig är en betygsättning mer än "wow jag fick varan". Fantastiskt det var det jag beställde!! ;/

Doie

Postby Doie » 9 January 2014, 01:55

Vill bara påpeka en extra gång att de har stängt från 1 till 20 januari som jag inte märkte för jag läste helt enkelt inte, förskottsbetalade och väntade ivrigt.. sedan gick jag tillbaka till sidan och läste.. Känner sig lite dum kan man säga!

Updaterar senare när varan kommer. Beställt kolsyre patroner ! :)

*edit, Fick mina varor tillslut, (glömde bort detta inlägg) så inte helt hundra på när jag fick dem, men det tog nog cirka 3-4 dagar, Mestadels för att de hade nog ett antal ordrar att packa :)
Last edited by Doie on 1 February 2014, 00:30, edited 1 time in total.

MikeKilo
Lag: ST36

Postby MikeKilo » 31 January 2014, 23:15

Vid tidigare beställningar under 2012 och 2013 har allt fungerat smidigt och jag hade varorna snabbt. Dessa varor fanns samtliga i lager.

Den 21-08-13 beställde jag ett par BUIS som var märkta med beställningsvara; 2-3 veckors leveranstid. Inget hände sedan förrens nu i januari 2014 då jag mejlade striker och hävde köpet på grund av oskäligt dröjsmål. Pengarna fick jag åter.

Slutsats: Köp absolut inga beställningsvaror från striker.

Anmärkning: Att inte ta kontakt med en kund när dennes vara inte har anlänt på 6 månader är fullständigt oacceptabelt med hänsyn till både god sed och framför allt kundservice.

Det är inte rimligt att man som kund behöver uppta kommunikation med näringsidkaren när denne inte kan leverera. Istället vore det rimligt om näringsidkaren hör av sig efter att inte levererat på någon vecka.

Sammanfattning: Obefintlig kommunikation och uppenbar kass syn på kunder. Jag kommer i fortsättningen inte handla mer från denna butik.
Medic ST36.

Medarrangör till Heats and Minds-spelen.

lubbe
Lag: F9
Played Since: 2007

Postby lubbe » 13 February 2014, 22:41

Har nu handlat från Striker vid 5 tillfällen och det har blivit lite galet vid 4 av dom.

2 magasin där gasen pyst rätt igenom.
En ljuddämpare dom hade missat.
En ljuddämpare som saknat "botten".

Fel på 80% av mina ordrar är långt ifrån godkänt enligt mig.
Har mailat till dom så vi får se vad dom säger om ärendet.

Samcro
Lag: East Coast Gators (ECG)
Played Since: 2004

Postby Samcro » 14 February 2014, 10:21

Mellan 2013-11-19 och 2014-02-11 har jag beställt 6 olika ordrar från Striker, och samtliga har kommit fram snabbt, max 2 dagar efter beställning beroende på när i veckan beställningen är lagd.
Aldrig några problem med att det varit fel vara utan samtliga ordrar har varit korrekta och har inte haft några problem med mottagna varor.

Jag kan rekommendera Striker från min sida!
// Samcro,
East Coast Gators (ECG)

SOG
Lag: S.S.A.O

Postby SOG » 19 February 2014, 13:39

Jag skrev tidigare i tråden om mitt första besök hos Striker Airsoft! Vilket inte var speciellt bra... MEN dom har gjort sig av med den killen som jag personligen tyckte var sämst på allt när det gäller kundbemötande. Har varit inne ett par gånger nu och handlat och måste säga att Filip (vet inte hur han stavar sitt namn) gör ett skitbra jobb när man ställer en fråga. alltid trevlig! Hyfsade priser. Bra kundbemötande! Ni har verkligen vänt på min syn om er! Kollar ofta in era nyheter! Kommer definitivt in igen och handlar hos er.

Mvh

Frantiic
Lag: Basterds

Postby Frantiic » 20 February 2014, 09:17

Köpte grejer i måndags. Några pouches osv. allt kom till min DHLservicepoint igår.

5/5!
I reject your reality and substitute my own!

Pocketraver
Lag: WTF (Panda Killers)

Postby Pocketraver » 26 February 2014, 15:01

Var inne i fredags med småstrulig bössa, samt handlade.

-Fick massor med bra tips vid köp av MOLLE-väst och är väldigt nöjd med alla tillhörande detaljer.

-Bössan fick jag svar på igår, supersnabb service tycker jag.

Totalt: 5/5, trevlig personal, fin välutrustad butik samt kanonbra och snabb reparation. Kommer komma tillbaka fler gånger.

Callahan
Lag: 1man-squad
Played Since: 2000

Postby Callahan » 7 March 2014, 22:12

Gjorde en lite best på lite gas och en shotgun scabbard.
Mycket väl packat och snabb leverans.

5/5 som vanligt
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242

Skogsvaktarn
Lag: ANViL
Played Since: 2014

Postby Skogsvaktarn » 27 March 2014, 13:46

Köpte lite delar till min TM P90 samt magasinfickor och MOLLE i tisdagskväll. Fick grejerna idag Torsdag. Välpackat och supersnabb leverans.

10/10. Här kommer jag handla igen! :)

Bodaken
Played Since: 2014

Postby Bodaken » 21 May 2014, 16:28

Beställde 2 cyma 130 mag till min g36c och ett par goggles måndagen den 19 hämtade ut idag den 21 och alla saker funkade kanon.

5/5

Return to “Omdömen om Återförsäljare”