Eagle CIRAS
Arcteryx knäskydd
Hatch Operator short
Converse Warrior
Out fishing
|
|
Utrustning Bilder -08
Re: Utrustning Bilder -08Tru-Spec ACU
Eagle CIRAS Arcteryx knäskydd Hatch Operator short Converse Warrior
Out fishing
Re: Utrustning Bilder -08Nya bilder direkt från vårsolen!
![]() ![]() Kitlist: Propper Multicam Swat 2000 potta i tan med petzl, velcro och nvg mount mm.. No name känga Second line: Guarder Force Recon vest tan med medföljande fickor Guarder MOD backpack brown Guarder dump brown G&G cqb-r med diverse...
Re: Utrustning Bilder -08![]() ![]() Bild från dagens spel, tack för fotot doff. Kitlist (uppifrån och ner) - MSA MICH TC-2000 w/ komplett Norotos samt AT NVG Counterweightpouch och IR squares - Oakley S.I M-Frames - TASC-1 SUbmersible w/ TEA Type E Dual COMM PTT och en Thales/Racal 25 radio - 3COL DCU - IR/Glint/Luminescent callsignpatchar - Eagle MAR-CIRAS i MJK w/ 2x frags, 1x MBITR, 3x M4pouches, 1x pistolmagpouch, 1x AT Adminpouch, 1x AT M60pouch - AT padded belt w/ safariland 6004(P226R) + SOG SEAL pup, DBT Personal retention lanyard, BHI .223 droplegpanel, LBT weaponcatch, LBT Pistol lanyard, AT rollup dumppouch, AT Medicpouch, - Mechanixs M-PACT2 handskar, - Bates M9 Desert Assaulter - M4 CQB-R Pärlor för svin.
Re: Utrustning Bilder -08Min Desert dpm gear.
![]() ![]() Kit-list: Mk6 kevlar helmet Mk6 Desert dpm helmet cover S95 desert dpm ripstop jacket S95 desert dpm trousers S95 working belt Osprey mkII armour carrier PLCE -1x doubble ammo pouch -3x large utility pouch -2x utility pouch TAN armoured knee pad British Magnum desert boots Profa Gloves No name sun glasses Bowman headset med PTT British Paratrooper Beret Vapen: G&G L85a2 -G&P 4x32 ACOG SDG7 - My tank is siezed up, the rotor blades are falling of the helicotpers, the guns have caught fire, my rifle is jammed, my boots are melting and I'm awaiting further intructions!
Affärer
Re: Utrustning Bilder -08Början på min 75th Ranger Impression, det är lite saker kvar dock.
![]() ORC Industries PCU Level 5 Jacka ACU Byxor DCU Skjorta DCU Byxor 2x LBT EOD Armband IRONCLAD Wrenchworx MICH 2000 - NVG mount m. Rhino Swingarm - MS2000 Strobe - PETZL Tactikka - Glint tape - Velcro Eagle Plate Carrier m. Cummerbunds (Allt är Ranger Green) - 3x M4 Singles - Admin pouch wo/Light - Medic pouch - Canteen pouch - 2x Frag pouches - MBITR Pouch Hatch Kneepads M4A1 - ACOG TA01NSN - KAC RAS - AN/PEQ-2
Re: Utrustning Bilder -08![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kitlist: EI MAR CIRAS EI Double pistol mag pouch EI Double Frag Pouch Blackwater Suppressor Pouch EI Medic Pouch EI Double Magazine Pouch (Holds 4) x2 TriadT Single Magazine Pouch (Will be changed for EI dito) EI MBTIR Pouch NSW VIP Småsaker: Fenix P3D Emerson CQC-7 Wave "Att vara intresserad av utrustning och köpa kopior är som att gilla tjejer och köpa uppblåsbara dockor" - STGM
Re: Utrustning Bilder -08Ett par bilder från ett spel i helgen. Vi passade på att förstöra en Porsche också
Kommer ett par till sen. *Edit: Porschen var bara en av många andra skrotade lyxåk på airsoftfältet. Rutan var krossad sedan innan, så nej, vi brukar inte förstöra saker.* Jag ![]() Magpul-casv ![]() I gräset ![]() Kraftpose ![]() Jag (till vänster) och två andra från mitt team
Your mouth is writing checks your body can't cash.
Re: Utrustning Bilder -08Plockade ner min first och secondline i molekyler. Får min nya ciras i veckan så nu är alla fickor redo!
Passade på att fotografera allt skit man har. Alltihopa är OPS utom 3 day packen och pistolhölstret som är från Condor.
Detta inlägg är scannat, genomgånget och godkänt utav FRA.
Re: Utrustning Bilder -08Liten update på min brittiska gear som även är en work in progress till en paratrooper impression.
![]() ![]() ![]() ![]() Kitlist Mk6 kevlar helmet dpm Mk6 helmet cover Helmet nets British Scrim Scarf S95 Ripstop jacket Mk1 Combat Body Armour med RS soft armour PLCE -1 double ammo pouch -2 utility pouches -3 large utility pouches -1 bayonet frog dpm S95 Work belt S95 Trousers British Army Pro boots British All arms bergen British Army daypacks British Paratrooper beret British Para beret badge RS SA80 Bayonet Bowman headset med PTT Jofa Gloves Vapen G&G L85a2 -RS sling -G&P 4x32 ACOG KJ P226R Bonusbild på all gear förutom uniformer och vapen ![]() Vad som ses ovan: Mk6 kevlar helmet dpm Mk6 helmet cover Helmet nets British Scrim Scarf S95 Ripstop jacket Mk1 Combat Body Armour med RS soft armour PLCE -1 double ammo pouch -2 utility pouches -3 large utility pouches -1 bayonet frog dpm S95 Work belt S95 Trousers British Army Pro boots British All arms bergen British Army daypacks British Paratrooper beret British Para beret badge RS SA80 Bayonet Bowman headset med PTT Osprey body armour med fak soft och hard armour Desert dpm Mk6 helmet cover Magnum Desert boots TAN Armoured knee pads OD armoured knee pads Jofa Gloves SDG7 - My tank is siezed up, the rotor blades are falling of the helicotpers, the guns have caught fire, my rifle is jammed, my boots are melting and I'm awaiting further intructions!
Affärer
Re: Utrustning Bilder -08Nu är gearen för berget klar.
![]() ![]() Kitlist: Weapons: VLTOR M4 Maruzen Walther P99 CRKT Desert Cruiser First Line: OPS Padded molle blastbelt with BlackHawk riggers belt OPS Tactical leg plattform with medium utility pouch OPS Tactical leg plattform with custom pistolholster OPS Tactical dump pouch Action Pistol Lanyard Second Line: SWAT maritime Ciras OPS Admin pouch with single pistol magasine pouch OPS Single pistol magasine pouch OPS Double M4 magasin pouches x 4 OPS Quick detachable utility pouch x 2 OPS Escape and evade pouch OPS Radio pouch OPS Compact medic pouch OPS Tactical Assault Pack Övrigt: Propper Multicam ACU Converse Desert Warrior Hatch Operator Alta Kneepads Puxing 777 Cavalvy PTT Headset with OPS headband Casio ProTrek Pathfinder Condor 3 day tactical assault pack inte i bild Oakley SI M-frame X 2 V-tech IBH Helmet Multicam ESS NVG tan goggles Detta inlägg är scannat, genomgånget och godkänt utav FRA.
Re: Utrustning Bilder -08![]() Kitlist: Flora Sposn RD54N Smersh RPK-fickor Smersh medicficka Smersh vattenflaskaficka Smershbälte Smersh radioficka Splav utilityficka Splav spadeficka (med spade i) Splav bajonettficka (med bajonett i) Telnyashka VDV-basker SMK kroppsskydd Sovjetbälte RMW AKMS Full uppsättning moddade RS RPK-magasin i 7.62 Senast redigerad av stelbent 30 maj 2008, 06:12, redigerad totalt 1 gång.
Pizza utan sås är som kärlek utan kyssar.
самодовольный чёрт
Re: Utrustning Bilder -08Lite uppdatering av min gear innan mercs 3 !
Detta är den gear jag kommer att lira med! (dock så kommer jag ha hatch knäskydd ochså... glömde ta me dom ut idag ![]() ![]() ![]() Lär antagligen ha en Woodland sjorta ochså. Om det inte blir för varmt Edit: Glömde kitlist Bössan: Gr300 + Halo dämpare och CA Aimpoint kopia. Marui Hi-capa 4.3 MP-SEC South african assault vest Biltema gasmask ESS Tactical XT Pistolbelt OD Magazine Dump Pouch (OD)...minns inte tillverkaren. Men den är köpt på USAIRSOFT.SE Det samma gäller min Butbag Woodland. Propper woodland BDU byxor Torn TAC Thigh Holster OD Left A- Vintage STAR ryggsäck Senast redigerad av Goreplay 29 maj 2008, 22:56, redigerad totalt 1 gång.
Team leader and designated marksman of ST36
"The only 911 call I need is chambering a gun" Den syns i alla fall i Acog.
Re: Utrustning Bilder -08![]() ![]() ![]() In game (safen): ![]() CQB träning: ![]() Gear: Jag brukar INTE har blåskjorta under när jag spelar Tru-spec MARPAT Hatch knäskydd Engelsk desert patrol känga Coop-forum highgrade gloves Replica IBH Helmet NVG Mount ESS ICE Bolle x800T Grön shemag BHI Padded Patrol med diverse fickor Puxing radio Cavalvy Elite II Tactical headset A.C.M RAV vest A.C.M Serpa + platform, hyffsad kvalla och passform faktiskt! Hemma moddat lårhölster (sytt på molle och gjort om den för att passa revolvern) 3L Molle Hydration Carrier Pouch Vapen: A&K m249: m120 Guarder FTK, precpipa, STAR heating shield, RS patronlänk WE m1911 GBB: Helt orginal. Helmetall Y&P Revolver GNB: Helt orginal. Plast, låter som en knallpulver pistol, utsmyckning
Re: Utrustning Bilder -08Drog ut i skogen för lite posing igår och fick några najs action-shots:
![]() ![]() Insåg att man kan ladda om även Sigen såhär: http://youtube.com/watch?v=fz5LPaMhlOc&feature=related Kitlist: Kläder: 5.11 Tactical byxor TAN 5.11 Tactical skjorta OD 5.11 ATAC Shield 5.11 Handskar På bältet: Combatkit norskt lårhölster BHI CQC Doublestack pistolmagfickor Rigg: Noname chestrig i norskcamo Vapen: JG SG 552 med G&P fakepoint och MAG "30rds-style" midcaps KJW Sig P229 "Equinox" Skyddsutrustning: ESS ICE Senast redigerad av Shorty 30 maj 2008, 11:03, redigerad totalt 2 gånger.
Re: Utrustning Bilder -08![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kitlist Mk6 kevlar helmet dpm Mk6 helmet cover Shemagh S95 Ripstop jacket PLCE -4 singel ammo pouch -2 utility pouches S95 Work belt S95 Trousers British Issue Socks Bristish Issue Norwegian Top British Army Pro boots British All arms bergen British Army daypacks Guide Gloves ESS NVG Profile ESS ICE Vapen Army L85a2 -RS sling -Star 4x Susat KJW P226R Special Deployment Group VII - SDG7
Affärsredovisningar
Re: Utrustning Bilder -08![]() ![]() ![]() ![]() Gear: M2000 uniform (RS) M04BA kroppsskydd (RS) Combatkit Riflevest Miltrad dumpficka NFM patruljehatt Danska (!?) försvarets kängor Pistolbälte Flight gloves Soldat 2000 (WileyX PT1) brillor (RS) Vapen: AG3 (G3) in the making... Bonusbilder: ![]() ![]()
Ja, vi elsker dette landet som det stiger frem, furet, værbitt over vannet, med de tusen hjem.
Team Evil Ananas - Mina affärer
Re: Utrustning Bilder -08Var ute och tog några kort på min utrustning:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() När man minst anar det; ![]() ![]() Kitlist: M90 Jacka M90 Byxa M90 Scarf M90 Boonie hatt Svensk plåthjälm OD skyddsmask Blackhawk webgear Blackhawk Military M-16 mag pouch x2 Swimmers 1QT Canteen pouch Blåbärsris Marui Sling En liters flaska Gympaskor En TM Ak 47:a (Hade tänkt att börja som ryss, men jag trivs verkligen i M90, M16 fickorna används till annat än magasin). "And The Ground Did Tremble
As The King Marched To War"
Re: Utrustning Bilder -08![]() ![]() ![]() ![]() Förutom en 1911 i hölstret och en PTW i näven har jag här på mig: Kronans 90-ställ SV2K Coveise mod Meindl Performance Shemagh Alta knäskydd Damaskus stridshandskar Serpa hölster Jag spelar egentligen inte i 90. Men uniformen är ju sååå skön! Goaste rustning jag haft på kroppen!
Re: Utrustning Bilder -08![]() M90 Hjälm 90 + B'ollé X800T Peltor Comtacs Hjälmunderlag 90 FU90 SV2K + Vätskebehållare 1T SS2K + Skyddsmaskväska 90 + KLAS Hatch knäskydd M59 Hjälm M/37 + dok FU59 Femfingervantar Stridsbälte 304K + Skyddsmaskväska 06 Ryggsäck LK70 + KLAS Flora PASGT hjälm + flora dok Flora BDU Hatch halvfingerhandskar Flora 6SH92 Flora ryggsäck Bilderna är gamla men tror aldrig jag har lagt upp dom här tidigare, skrev bara ner sånt som man ser på bilderna också, blir så långt annars. EDIT: Bilden blir beskärd eller nåt.. :/ Högerklicka och välja "Visa bild" om ni kör FF, kanske funkar med IE också. EDIT2: Glömde Comtacs. Senast redigerad av HJA1512 08 jun 2008, 11:40, redigerad totalt 1 gång.
Re: Utrustning Bilder -08![]() ![]() ![]() ![]() Eagle PC Paraclete fickor MAP (kina) Mechanix handskar Alta knäskydd Blade-Tech Hölster Mich 2002, norots (kina) |